Jump to content

Kupla automaattivaihtestolla ???


Guest ransah

Recommended Posts

Guest ransah

Tervehdys ! Olisin kysellyt täältä mielipiteitä kun täällä sitä luulisi olevan tietoa... eli olen haaveillut jo vuosia kuplasta mutta en saa ajaa manuaalivaihteisella autolla ja ainakaan en ole mistään löytänyt automaatilla varustettua kuplaa ( ei siis ole ollut myynnissä ) niin jos ostaisi manuaali kuplan ja siihen erikseen automaattilaatikon...kaipaisin siis mielipiteitä että onko yleensä saatavilla semmoisia automaattivaihteistoja jonka saisi kuplan moottoriin asenneltua ja yleensäkin minkämoisen kuplan koneeseen kannattaa edes suunitella automaattia.Kiitokseni jos joku jaksaisi valaista asiaa !

Link to comment
Guest ransah

Taitaa olla perin harvinaisia automaatit...ainakin suomessa eikä noita oikein muuallakaan myynnissä näy olevan... ainoa olisi jos saisi vaihdettua sen laatikon manuaalista automaatiksi mutta tuskin sekään ihan yksinkertaista on mutta kun katselin täältä noita projekti kuvia niin aikalaila ihmeitä tehty kuplille ennenkin ! http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/6760-suomen-ensimmäinen-german-lookkeri-vw-1300-74/

 

oikein kuola valuu kun katselee !!! itse suunittelin että hommaisin tuommoisen isolampun manuaalilaatikolla ja siihen löytäisi sopivan automaatti laatikon ja sitten löytyisi joku kupla-guru joka rakentelisi valmiin paketin tietenkin korvausta vastaan ja saisi vastaavan kun tuo linkissä oleva taideteos ! halpaa ei välttämättä olisi mutta saisi monivuotisen haaveensa toteutettua

Link to comment

Olisko kenelläkään hyvää kuvaa tuollaisesta typ3:n automaattilootasta. Tuolla yhistyksen puolella Jokelalla näyttää olevan automaatti luiskaperä.

 

Ei olis tekijämiehelle paha rasti irsittää kupla ja laittaa tuollainen loota siihen.

 

t. Mika

 

163303.jpg

 

514454.jpg

 

514455.jpg

Link to comment

Kyl tuo Kolkin automaattilootan sovitus Kuplaan vaatii jonkin verran "askartelua-paskartelua"... Mikäänhän ei tietysti oo mahotonta tekijämiehelle. Automaattikolkin vetarit ovat mm. eripituiset eli toisella puolella on pidempi ja toisella lyhyempi vetoakseli.

 

Mun Keltanen automaattikolkki luovutti laatikkonsa 411:seen ja sen kori lähti muuhun hyötykäyttöön. Tosin mulle tuli viime syksynä tuon yhistyksen sivuilla näkyvän keltasen kolkin tilalle toinen vm. ´70 luiskaperäkolkki (VW 1600 TLE Automatic) automaattilootalla ja ruiskukoneella varustettuna. ;) Josko tuon sais joskus ajokuntoon???

post-917-13888361178529_thumb.jpg

post-917-13888361178795_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...