Jump to content

4x130 ----> 5x205 jakoiseksi


Guest Volksrod

Recommended Posts

68 on vuosimalli. Tuo olisikin ollut seuraava kysymys että käykö nuo vanhemman rummut tuohon ja onko laakereissa eroja noiden välillä? ja miten vetareiden booritus käy vanhempaan rumpuun?

Link to comment

Kyllä ne sinne menee, pääpiirteissään näin (ainakin takana), mutta tarkemmat speksit löydät hakua käyttämällä:

 

- tarvit myös 5-pulttisen kilvet, tai ne 4-pulttisen kilvet pitää modata

- tarvit myös 5-pulttisen kengät (ne on kapeammat)

- tarvit taka-akselille spacerin rummun ja sen 36 mm mutterin väliin (olisko noin 15 mm?). näitä on "valmiita" tähän tarkoitukseen myytävänä

 

Edestä en osaa juuri sanoa, mutta olettaisin että kenkien ja kilven osalta samat homma. Haulla löytyy.

Link to comment

ok. no tuo keula ei oo siinä mielessä ongelma ettei mulla oo sopivaa keulaa joten voi hommata suoraan tuollaisen vanhemman.

 

eli taakse tarvii tommosen spacerin? onko vetarin boori liian pitkä tuolle vanhemmalle rummulle vai mikä siinä on?

Link to comment
Guest Toheltaja

Mulla on 2 settiä pallonivelellisen etujarrukamoja 5x205 rummulla. Etupään heitä sisään kamat 30 eskoo kaikkinensa Mäntsälästä noudettuna... Toiset purettuna osiks, toiset kokonaisena akselissa kiinni. Takapäähänkin pitäs muistaakseni löytyä 2 kierrosta rumpuja kaikkine kamoineen myöskin heitä sisään mallisena -68 akselistoon.

Link to comment
Mulla on 2 settiä pallonivelellisen etujarrukamoja 5x205 rummulla. Etupään heitä sisään kamat 30 eskoo kaikkinensa Mäntsälästä noudettuna... Toiset purettuna osiks, toiset kokonaisena akselissa kiinni. Takapäähänkin pitäs muistaakseni löytyä 2 kierrosta rumpuja kaikkine kamoineen myöskin heitä sisään mallisena -68 akselistoon.

Kiitos vaan, mutta ostan uudet kamat kunhan sopivuus on varmistunut.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...