Guest Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Löytyykö tuommoiseen muutokseen valmiita jarrurumpuja? Ja missä vuosimallissa menee raja jossa jako muuttuu nelipulttiseksi? Quote Link to comment
Tanhis Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 raja menee ~67 ja miten vaihto onnistuu osien kanssa pelailemalla riippuu pystärisi iästä Quote Link to comment
Guest Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 68 on vuosimalli. Tuo olisikin ollut seuraava kysymys että käykö nuo vanhemman rummut tuohon ja onko laakereissa eroja noiden välillä? ja miten vetareiden booritus käy vanhempaan rumpuun? Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Kyllä ne sinne menee, pääpiirteissään näin (ainakin takana), mutta tarkemmat speksit löydät hakua käyttämällä: - tarvit myös 5-pulttisen kilvet, tai ne 4-pulttisen kilvet pitää modata - tarvit myös 5-pulttisen kengät (ne on kapeammat) - tarvit taka-akselille spacerin rummun ja sen 36 mm mutterin väliin (olisko noin 15 mm?). näitä on "valmiita" tähän tarkoitukseen myytävänä Edestä en osaa juuri sanoa, mutta olettaisin että kenkien ja kilven osalta samat homma. Haulla löytyy. Quote Link to comment
Guest Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 ok. no tuo keula ei oo siinä mielessä ongelma ettei mulla oo sopivaa keulaa joten voi hommata suoraan tuollaisen vanhemman. eli taakse tarvii tommosen spacerin? onko vetarin boori liian pitkä tuolle vanhemmalle rummulle vai mikä siinä on? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Mulla on 2 settiä pallonivelellisen etujarrukamoja 5x205 rummulla. Etupään heitä sisään kamat 30 eskoo kaikkinensa Mäntsälästä noudettuna... Toiset purettuna osiks, toiset kokonaisena akselissa kiinni. Takapäähänkin pitäs muistaakseni löytyä 2 kierrosta rumpuja kaikkine kamoineen myöskin heitä sisään mallisena -68 akselistoon. Quote Link to comment
Guest Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Mulla on 2 settiä pallonivelellisen etujarrukamoja 5x205 rummulla. Etupään heitä sisään kamat 30 eskoo kaikkinensa Mäntsälästä noudettuna... Toiset purettuna osiks, toiset kokonaisena akselissa kiinni. Takapäähänkin pitäs muistaakseni löytyä 2 kierrosta rumpuja kaikkine kamoineen myöskin heitä sisään mallisena -68 akselistoon. Kiitos vaan, mutta ostan uudet kamat kunhan sopivuus on varmistunut. Quote Link to comment
Sakke Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Eteen menee heittämällä 66-67 kukkarummut. Quote Link to comment
Guest Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Selvä eiköhän näillä tiedoilla osaa ostaa oikeanlaista palikkaa. Quote Link to comment
mikan Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Tässä olis yks vaihtoehto. t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Tässä olis yks vaihtoehto. t. Mika Menee csp:en etusivulle?? Quote Link to comment
mikan Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 No perkele! Sieltä wheels/brakes -> brake drums -> break drums rear -> Brake Drum Bug/Karmann Ghia 68-rear with 5-205 bolt pattern t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Joo no siellähän näkyy olevankin käypäsiä. Kiitti!! Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Ai niin, niitä on tosiaan ko. rumpuja nykyään. Tuo on tietenkin kaikista helpoin tapa, ja pysyy jarrutehotkin samana. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.