Guest Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 Mitäs suosittelette? Perustelut? Alla kolme vaihtoehtoa. 78x90.5 (2007cc) Custom nokka, 310 astetta ja mukavasti nostoa Ainakin alkuun vakiokeinut, 1.25:1 voi olla vielä joskus teoriassa mahdollista 10.5:1 puristussuhde 044 kannet, portattu penkin avustuksella, 40x35.5 venat 720kg painava ajoneuvo Käyttötarkoitus: Viikonloppulelu tieliikenteessä ja satunnainen mutkarata kokeilu Kierroslukualue: Nokkahioja käski laittaa katukäytössä rajoittajan 7000rpm nurkille. Radalla 8000. Kaasarivaihtoehdot mun omasta mielestä paremmuusjärjestyksessä: 1 - Dellorto DRLA 45 2 - Dellorto DRLA 48 3 - Weber IDF 48 IDA:t on kustannussyistä veke listalta, tiedä että niistä saa ihan kelpoiset siviilikäyttöön muutamin muutoksin. Ruiskut on myös kustannussyistä pois listalta. Jan Quote
Mika Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 Mitäs suosittelette? Perustelut? Alla kolme vaihtoehtoa. 1 - Dellorto DRLA 45 Jan Tarkoitat yksi kpl keskelle? Tuohonhan vaikuttaa eniten osien sovittaminen yhteen, eli imusarjaksi alumiininen ja sovitus kansiin. Laskee Flown mukaan riittävät suuttimet. Riittää varmasti! Mika Quote
Guest Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 >>1 - Dellorto DRLA 45 >Tarkoitat yksi kpl keskelle? No ei helvetti, vaan tuplat :D >Tuohonhan vaikuttaa eniten osien sovittaminen yhteen, >eli imusarjaksi alumiininen ja sovitus kansiin. Joo tää on itsestäänselvää. Jan Quote
Guest Toheltaja Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 meneehän tuo vielä järkevästi 40mm paketillakin. Jos ei viimeisiä kaakkeja lähdetä riepomaan Quote
Mika Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 >>1 - Dellorto DRLA 45 >Tarkoitat yksi kpl keskelle? No ei helvetti, vaan tuplat :D >Tuohonhan vaikuttaa eniten osien sovittaminen yhteen, >eli imusarjaksi alumiininen ja sovitus kansiin. Joo tää on itsestäänselvää. Jan No ei helevati, mikä näiden isojen kaasareiden jumaloinnissa on? Kone 2l, käyttö kadulla. Täytyy varmaan juniksessakin olla JC 52 IDAx2 ;-) ja paineistettuna.... ;-) Mika Quote
mikan Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 2 * DRLA 45 rokkaa hyvin tuolla kombolla. Mulla on muuten Jan edelleen sun kirja lainassa jossa kaavat kaasarin, venturin, suuttimien jne. valintaan. :-) t. Mika Quote
Racing Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 45mm Drla on tosi vaikea löytää mistään.JM luokkaan hamuttua kamaa halvareiksi... Quote
Guest Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 Rapakon takaa löytyy, ja halvalla. Kaikki edellämainitut käytettynä alle 600eur koko setti, imusarjat putsarit vivustot jne. 45 setti on ollu jopa 400eur. En edes kysele suomesta, niin kauan seurannut saatavuutta ja hintaa. 40mm ei toimi tossa riittävästi, se on aikalailla selvää. 48 voi olla jo liikaa. Jan Quote
Pietari Perkinen Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Meinaatko laittaa yläpihan ammeeseen? Quote
Guest Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Meinaatko laittaa yläpihan ammeeseen? Jep jep, siihenpä hyvinnii. Se on siirretty katokseen vihdoin :) 45 setti olis vähän niinku tilattu, postikulut selviää ensi viikolla. Eli kaasarit, imusarjat, putsarit ja vivusto noin 390 euroa. Turha hakea suomesta tohon hintaan. tai ylipäätään ollenkaan :D Jos potsikulut on kovat, niin emäntä saa luvan tuoda ne mukanaan. Heh heh. Jan Quote
DWL_Puavo Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Ka eipähän tuo kalliilta kuullosa tuo 400 eurua parista, osiakinhan noihin saa ihan reilusti, lähinnä sisäkurkut mietityttää kun nuo 45:t ilmeisesti ovat pisimpään "pois tuotannosta" olleet drla:t ? Sisäkurkut tosin omavalmisteena eivät mitkään erityisen mutkikkaat ole tehdä, sehän on selvä. Siihen kun vielä reilut 200 eurua laittaa bergin vivustoon niin vot. Vaan on semmonen kyllä ihan härskin tyyris, mihinkähän hintaan noita sais kinppatilauksena... Puavo@uho.fi Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.