-AP- Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Historialtaan tuntemattomasta koneesta purkautui tällainen neliniittinen vakionokan näköinen pötkylä, jossa erikoisen vaalea ratas, kuin pulttikiinnitteisissä virinokissa. Etelä-Amerikan nykytuotantoa? Varustettu kuitenkin VW-logoilla, tehtaan tuote vai 'täydellinen' kopio? Quote Link to comment
vwagen Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Kyllä tuo on ihan saksalainen tehtaan nokkaakseli,70-luvun lopulla siirryttiin magnesiumpyörästä alumiiniseen.Onko tuossa otsapinnassa joku tunnistettava väri,kuvasta ei oikein saa selvää,ne oli merkitty eriväreillä tunnistamisen helpottamiseksi.Akseli on joko 1600 ilmajäähdytteisestä tai vesibokserista. Quote Link to comment
-AP- Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 Otsapinnalla tarkoitat rattaan keskiötä? Kuparinväriseksi sitä lähinnä voisi sanoa. Onko Wasserin nokka samoilla arvoilla kuin 50 hv Kuplassa? Quote Link to comment
Racing Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Vakiokamalta näyttää ulkoisesti. Tuollaisia nuo on lähes aina ollut uudemmissa 13-1600 koneissa. Quote Link to comment
-AP- Posted March 29, 2010 Author Share Posted March 29, 2010 Joo niin näyttää ja sellainen tod.näk. onkin. Hämmästystä herätti vain tuo hammaspyörän väri/materiaali, mutta siihenkin löytyi vastaus tuossa edellä, itselle vastaavia ei ole koskaan vastaan sattunut. Quote Link to comment
ARTO Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Wasserin nokasta kuvia... Quote Link to comment
metake Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Tuossa AP:n kuvassahan näkyy selkeesti tuo numerosarja, ja 113-alkuinen on kuplan osa, ja 109 sanoo jotta 1 on moottorin osa ja 09 venttiilikoneiston osa, jne. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.