Jump to content

takalatat


Recommended Posts

Guest janie79
Posted

Sama juttu kiinnostaa. Jos olisi hyvät niin olisko kimppatilauksen tynkää?

Guest janie79
Posted

kumpi on yleisesti ottaen parempi takapään madallusmenetelmä, noi modatut takalatat vai

"perinteinen" tapa jossa naksutellaan ne eri asentoon?

Posted

Rajulla madalluksella vakiolatalla alkaa auraus kasvaa, et jos tää on noissa Red9 latoissa otettu huomioon, niin vissiin ne ois paremmat.

Posted

Eikös noi nyt ole ihan bullshittiä? Samassa paikassahan vetari siellä on vaikka latta kuinka kiemurtelisi matkalla. Ja jos vakiolatan reiät ei riitä aurauksen säätöön niin ollaan kyllä aika matalalla jo...

Posted
Eikös noi nyt ole ihan bullshittiä? Samassa paikassahan vetari siellä on vaikka latta kuinka kiemurtelisi matkalla. Ja jos vakiolatan reiät ei riitä aurauksen säätöön niin ollaan kyllä aika matalalla jo...

Jos lattaa on pidennetty niin aurausongelma katoaa.

Posted

Vakiolatan soikeiden reikien säätövara on ainakin mulla riittänyt "kahden napsun" madallukseen ja jos perää tiputtaa kolme pykälää ei maa- tai joustovaroja ole jäljellä juuri yhtään joten luulisin että siinä vaiheessa on aivan sama vaikka takapää on millin enemmän aurauksella, ajo-ominaisuuksista kun ei ole muutenkaan mitään jäljellä? Ja voihan niitä vakiolatan reikiä vaikka snurrata isommiksi.

 

Mutta hienoa että joku tekee rahaa tuommoistakin tuotetta myymällä. Ei muuta kuin latat vaihtoon, hirvipilli nokalle ja staattista sähköä poistava piiska laahaamaan auton alle :)

Posted
Vakiolatan soikeiden reikien säätövara on ainakin mulla riittänyt "kahden napsun" madallukseen ja jos perää tiputtaa kolme pykälää ei maa- tai joustovaroja ole jäljellä juuri yhtään joten luulisin että siinä vaiheessa on aivan sama vaikka takapää on millin enemmän aurauksella, ajo-ominaisuuksista kun ei ole muutenkaan mitään jäljellä? Ja voihan niitä vakiolatan reikiä vaikka snurrata isommiksi.

 

Mutta hienoa että joku tekee rahaa tuommoistakin tuotetta myymällä. Ei muuta kuin latat vaihtoon, hirvipilli nokalle ja staattista sähköä poistava piiska laahaamaan auton alle :)

 

Niin no nämä latan pidennykset taitaa vaikuttaa lähinnä nille jotka näkevät vaivaa siihen että auton saa matalaksi siten että ajettavuus myös säilyy.

Posted

säästyykö noitten kanssa loveemiselta? näyttäs vähä että ei tarttis loveta... eipä noista varmaan muuta hyötyä ole...

Bug%202%20sa.jpg

264.jpg?phpMyAdmin=yw2PEx890XWpDrx%2C3xtmWtq2Mf7&tmpl=component

Posted

Ja lopputulemma oli??? noi latat?? napsuttelu??? vaiko säätölatat??? ELI mikä paras tms.??? Kellään tuskin kokemusta kaikista vai onko? Minulla mielessä pikku pudotus ja hyvät ajo-ominaisuudet droppien kanssa ja aviksien? En tontita kuin sen mitä dropit edessä tekee 7,5cm ja taakse kait sitten jotain tuolta edellä mainituista??

Posted

Kaikkein parhaathan olisi tuollaiset kuin nuo latat mutta säädettävinä. Mutta sinun hommaasi toimii varmaan halviten ja helpoiten vakiolatat yhden napsun kanssa kun kerran keulassa on säätö millä saat auton vaateriin.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...