UltraVW Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Onko kellään kokemusta ( http://www.red9design.com/type1.htm ) noista takalatoista. Tms. Eli mikä on hyvä tiputus 1" vai 2" vai se 1,5" swing perään? Quote Link to comment
Guest janie79 Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Sama juttu kiinnostaa. Jos olisi hyvät niin olisko kimppatilauksen tynkää? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 saapi noita kotomaastakin... Quote Link to comment
Guest janie79 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 kumpi on yleisesti ottaen parempi takapään madallusmenetelmä, noi modatut takalatat vai "perinteinen" tapa jossa naksutellaan ne eri asentoon? Quote Link to comment
-tipi- Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Rajulla madalluksella vakiolatalla alkaa auraus kasvaa, et jos tää on noissa Red9 latoissa otettu huomioon, niin vissiin ne ois paremmat. Quote Link to comment
Anssi Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Eikös noi nyt ole ihan bullshittiä? Samassa paikassahan vetari siellä on vaikka latta kuinka kiemurtelisi matkalla. Ja jos vakiolatan reiät ei riitä aurauksen säätöön niin ollaan kyllä aika matalalla jo... Quote Link to comment
Tanhis Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Eikös noi nyt ole ihan bullshittiä? Samassa paikassahan vetari siellä on vaikka latta kuinka kiemurtelisi matkalla. Ja jos vakiolatan reiät ei riitä aurauksen säätöön niin ollaan kyllä aika matalalla jo... Jos lattaa on pidennetty niin aurausongelma katoaa. Quote Link to comment
Anssi Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Vakiolatan soikeiden reikien säätövara on ainakin mulla riittänyt "kahden napsun" madallukseen ja jos perää tiputtaa kolme pykälää ei maa- tai joustovaroja ole jäljellä juuri yhtään joten luulisin että siinä vaiheessa on aivan sama vaikka takapää on millin enemmän aurauksella, ajo-ominaisuuksista kun ei ole muutenkaan mitään jäljellä? Ja voihan niitä vakiolatan reikiä vaikka snurrata isommiksi. Mutta hienoa että joku tekee rahaa tuommoistakin tuotetta myymällä. Ei muuta kuin latat vaihtoon, hirvipilli nokalle ja staattista sähköä poistava piiska laahaamaan auton alle :) Quote Link to comment
Tanhis Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Vakiolatan soikeiden reikien säätövara on ainakin mulla riittänyt "kahden napsun" madallukseen ja jos perää tiputtaa kolme pykälää ei maa- tai joustovaroja ole jäljellä juuri yhtään joten luulisin että siinä vaiheessa on aivan sama vaikka takapää on millin enemmän aurauksella, ajo-ominaisuuksista kun ei ole muutenkaan mitään jäljellä? Ja voihan niitä vakiolatan reikiä vaikka snurrata isommiksi. Mutta hienoa että joku tekee rahaa tuommoistakin tuotetta myymällä. Ei muuta kuin latat vaihtoon, hirvipilli nokalle ja staattista sähköä poistava piiska laahaamaan auton alle :) Niin no nämä latan pidennykset taitaa vaikuttaa lähinnä nille jotka näkevät vaivaa siihen että auton saa matalaksi siten että ajettavuus myös säilyy. Quote Link to comment
vesav Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 säästyykö noitten kanssa loveemiselta? näyttäs vähä että ei tarttis loveta... eipä noista varmaan muuta hyötyä ole... Quote Link to comment
UltraVW Posted March 31, 2010 Author Share Posted March 31, 2010 Ja lopputulemma oli??? noi latat?? napsuttelu??? vaiko säätölatat??? ELI mikä paras tms.??? Kellään tuskin kokemusta kaikista vai onko? Minulla mielessä pikku pudotus ja hyvät ajo-ominaisuudet droppien kanssa ja aviksien? En tontita kuin sen mitä dropit edessä tekee 7,5cm ja taakse kait sitten jotain tuolta edellä mainituista?? Quote Link to comment
Tanhis Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Kaikkein parhaathan olisi tuollaiset kuin nuo latat mutta säädettävinä. Mutta sinun hommaasi toimii varmaan halviten ja helpoiten vakiolatat yhden napsun kanssa kun kerran keulassa on säätö millä saat auton vaateriin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.