Jump to content

Suuntavilkut/rele sekoaa jarrua painaessa...??


Recommended Posts

Mikähän lie mahtais olla vialla kun vilkut ovat päällä ja painaa jarrua vilkku rele pysähtyy täysin tai alkaa vilkuttaa hirveen hitaasti. Joku maadoitusvika vai mikä? Kaikki pelas ok kunnes tulin kotiin tuoreella leimalla (onneks..)

 

Silloin oli silleen että kun painoin jarrua mittarin suuntavilkun valo alkoi palaa vaikka ei ollu vilkkua päällä... Jotenkin tuntus viittaavan sulakerasiaan tai siihen kytkettyihin johtoihin. Sähkökaavion mukaan kaikki kyllä näyttäs olevan just oikein kytkettyä...

 

Kyseessä -66 kupla 6V, alkuperäiset kaapelit.

Link to comment

Mulla kävi tos '60 silleen et vilkut ja jarruvalot lakkas toimimasta, mut kun paino jarruu, sytty vilkun merkkivalo. Noi valothan on ko. vuosimallissa saman sulakkeen takana, ja sulaketta pyörittelemällä sai kaikki toimimaan. Eli habettumaa oli.

Link to comment
Maavika... Käy sulakepoksin takana olevat johdot läpi... sekä tarkista releen johdotus...

 

Juu, noi on jo käyty läpi lukemattomia kertoja ja ovat kaikki kuten pitääkin. :)

 

Mulla kävi tos '60 silleen et vilkut ja jarruvalot lakkas toimimasta, mut kun paino jarruu, sytty vilkun merkkivalo. Noi valothan on ko. vuosimallissa saman sulakkeen takana, ja sulaketta pyörittelemällä sai kaikki toimimaan. Eli habettumaa oli.

 

Pitääpä kokeilla puhdistaa paremmin. Tullu ajettua ilman sulakerasian kantta pari päivää ja aina kun oirelee olen käyny hiplaamassa sulakkeita ja hiukan on auttanu. Välillä kyseinen sulake tai sen navat ovat tuntuneet myös lämpimältä..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...