Guest Palloilia Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Eli olisi moottorin irrotus edessä, mutta ennen kun lähden kaiken purkamaan niin kysynkin kuinkahan paljon perää pitää nostaa et moottori mahtuu pyörimään alitse? Tallini on tosi matala ja autoa pystyisi siis noin 10cm nostamaan. Lähteekö myöhäin pallosta se levy irti siitä moottori luukun alta? EDIT:kone on siis t-4 1800 Quote Link to comment
Guest kari lindholm Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Moi! Ei lähde peräpelti irti! Autoa pitää nostaa vähintään 50cm, mielellään enemmän! Konee korkeus n. 40cm + nosturi + työskentelyvara! Quote Link to comment
-MITO- Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Tee samalla irtoperä, helpottaa elämää. Quote Link to comment
jolkkon Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Voi, miksi en ajatellut tuota aikaisemmin.... Oispa ollut kätevä maalata ja hitsata moottoritila. Quote Link to comment
-AP- Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Ihan äkkiä en lähtisi valmistenumeron kohdasta tekemään irto-osaa ... Quote Link to comment
-MITO- Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Ranskassa ilmeisesti ei häiritse :) Quote Link to comment
Guest Palloilia Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Kiitos tiedoista Prkl, kai se täytyy kaikki muu purkaa pois valmiiksi ja työntää pihalle ja siellä se mylly irrottaa:( kuitenkin joku homma vastustaa operaatiossa kun tummat pilvet pukkaa ja kaato sade tulis ulos saatuaan, mutta on yritettävä. Mikä hemmetti jos vanhemmissa on pelti irrotettava ja uudemmissa ei, silkkaa valmistajien vittuilua? :D En kyllä raaskisi tuota peltiä rälskiä pois kun tuossa tuo numero kertas on. Quote Link to comment
-tipi- Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Muistaaksein koria vahvistettiin tekemällä helma kiinteäksi painavamman tekniikan vuoksi tms. Quote Link to comment
metake Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Ihan äkkiä en lähtisi valmistenumeron kohdasta tekemään irto-osaa ... Valmistenumeron voi aina siirtää jos vanha on hankalassa paikassa ;) Quote Link to comment
Guest Palloilia Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Ihan äkkiä en lähtisi valmistenumeron kohdasta tekemään irto-osaa ... Valmistenumeron voi aina siirtää jos vanha on hankalassa paikassa ;) Ai näin saa tehdä? Mikähän uusi paikka sille olis hyvä? Quote Link to comment
metake Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Ihan äkkiä en lähtisi valmistenumeron kohdasta tekemään irto-osaa ... Valmistenumeron voi aina siirtää jos vanha on hankalassa paikassa ;) Ai näin saa tehdä? Mikähän uusi paikka sille olis hyvä? Kannattaa käydä kysymässä katsastuskonttorilla ja sopia siirto. Näytät haluamasi paikan ja kysyt onko ok. Sitten meistät runkonumeron siihen ohjeen mukaisesti ja katsastuskonttorille toteamaan että numero on ok ja katsastusmies lyö varmistusmerkit numerosarjan päihin ja kirjaa uuden kohdan rekisteriotteeseen. Parista autosta olen siirtänyt ja helppo homma. Quote Link to comment
Guest Palloilia Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Jahas täytyy funtsii asiaa lähteekö nyt rälskii ja sirrtämmän. Ois kyllä jatkossakin sit kätevä tuo. Thänks infosta. Mut nyt sit seuraavan kysymyksen eli kytkytin vaijeri meni poikki. Asensin uuden ,mutta kuuluuko vaierin mennä taka akselin tai siis vääntösauvan alitse ja tehdä siinä jonkin näkönen mutka laatikolle? EDIT: aika jyrkän mutkan kyllä joutu laittaa sillä suojakuori putkella :S Quote Link to comment
vwagen Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Se kiinteä takahelma ei ole valmistajan vittuilua vaan nimenomaan isomman,painavamman ja tehokkaamman moottorin takia tehty vahvistus,katsastusmies voisi varmaan senkin perusteella puuttua asiaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.