Jump to content

Moottorin irrotus myöhäis pallosta


Guest Palloilia

Recommended Posts

Guest Palloilia
Posted

Eli olisi moottorin irrotus edessä, mutta ennen kun lähden kaiken purkamaan niin kysynkin kuinkahan paljon perää pitää nostaa et moottori mahtuu pyörimään alitse? Tallini on tosi matala ja autoa pystyisi siis noin 10cm nostamaan. Lähteekö myöhäin pallosta se levy irti siitä moottori luukun alta?

 

EDIT:kone on siis t-4 1800

Guest kari lindholm
Posted

Moi!

Ei lähde peräpelti irti! Autoa pitää nostaa vähintään 50cm, mielellään enemmän! Konee korkeus n. 40cm + nosturi + työskentelyvara!

Guest Palloilia
Posted

Kiitos tiedoista

Prkl, kai se täytyy kaikki muu purkaa pois valmiiksi ja työntää pihalle ja siellä se mylly irrottaa:( kuitenkin joku homma vastustaa operaatiossa kun tummat pilvet pukkaa ja kaato sade tulis ulos saatuaan, mutta on yritettävä.

 

Mikä hemmetti jos vanhemmissa on pelti irrotettava ja uudemmissa ei, silkkaa valmistajien vittuilua? :D

 

En kyllä raaskisi tuota peltiä rälskiä pois kun tuossa tuo numero kertas on.

Posted
Ihan äkkiä en lähtisi valmistenumeron kohdasta tekemään irto-osaa ...

 

Valmistenumeron voi aina siirtää jos vanha on hankalassa paikassa ;)

Guest Palloilia
Posted
Ihan äkkiä en lähtisi valmistenumeron kohdasta tekemään irto-osaa ...

 

Valmistenumeron voi aina siirtää jos vanha on hankalassa paikassa ;)

Ai näin saa tehdä? Mikähän uusi paikka sille olis hyvä?
Posted
Ihan äkkiä en lähtisi valmistenumeron kohdasta tekemään irto-osaa ...

 

Valmistenumeron voi aina siirtää jos vanha on hankalassa paikassa ;)

Ai näin saa tehdä? Mikähän uusi paikka sille olis hyvä?

 

Kannattaa käydä kysymässä katsastuskonttorilla ja sopia siirto. Näytät haluamasi paikan ja kysyt onko ok. Sitten meistät runkonumeron siihen ohjeen mukaisesti ja katsastuskonttorille toteamaan että numero on ok ja katsastusmies lyö varmistusmerkit numerosarjan päihin ja kirjaa uuden kohdan rekisteriotteeseen. Parista autosta olen siirtänyt ja helppo homma.

Guest Palloilia
Posted

Jahas täytyy funtsii asiaa lähteekö nyt rälskii ja sirrtämmän. Ois kyllä jatkossakin sit kätevä tuo.

Thänks infosta.

 

Mut nyt sit seuraavan kysymyksen eli kytkytin vaijeri meni poikki. Asensin uuden ,mutta kuuluuko vaierin mennä taka akselin tai siis vääntösauvan alitse ja tehdä siinä jonkin näkönen mutka laatikolle?

 

EDIT: aika jyrkän mutkan kyllä joutu laittaa sillä suojakuori putkella :S

Posted

Se kiinteä takahelma ei ole valmistajan vittuilua vaan nimenomaan isomman,painavamman ja tehokkaamman moottorin takia tehty vahvistus,katsastusmies voisi varmaan senkin perusteella puuttua asiaan.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...