metake Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Koska olen huono päättämään, niin nyt tarvitaan harrastajien apuja siitä mikä vanne rokkaa parhaiten :) Eli mikä kyseisistä vanne vaihtoehdoista on se paras. Ja voipi kommentoida että miksi.. Quote Link to comment
Guest Jofa Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Entä jos maalais vanteet mustaksi ja laittas kapselit? Quote Link to comment
NordBling Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Äänestän rintaliivejä. Mis on nännipölärit? Quote Link to comment
Guest Jutta Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Niih! Missä on Jutan antamat nännipölärit, jotka sai sut innostumaan? Quote Link to comment
metake Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 Missä on Jutan nännit, jotka sai sut innostumaan? No nämäkö ne sitten oliskin paras vaihtoehto? Quote Link to comment
SePi Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 Nännikapselit olis mun mielestä osuma, mutta eikös hiihtokausi ole nyt jo ohi! Mieluummin surf board katolle jos tavaraa haluat kuljettaa koristeena Quote Link to comment
kuplatin Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 Rankkoja nää tosiharrastajan murheet, "kumpia erikoisvanteita käyttäisin" =P No, tänhän jo tiesitkin, mut ehdottomasti mä komppaan 356-vanteita nännipölärien kanssa. Sen lisäks et se on parhaimman näkönen yhdistelmä, tän auton luonnossa nähneenä ne jotenkin vaan istuu auton yleisfiilikseen paremmin. Quote Link to comment
Essi Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 Minkä kokoiset renkaat noilla 356 vanteilla on edessä? Onko säätökeula ja vakiot olka-akselit vai miten? Quote Link to comment
metake Posted May 4, 2011 Author Share Posted May 4, 2011 Minkä kokoiset renkaat noilla 356 vanteilla on edessä? Onko säätökeula ja vakiot olka-akselit vai miten? 155-15 edessä ja 205/70-15 takana. Säätökeula ja vakio-olat. Vanteissa ET edessä 25 ja takana 15. Quote Link to comment
Tanhis Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Vakiokuplan ulkonäkö = possuvanteet vanteet pöläreillä Tuohon vähän aikakauden kisatarroja ja numerot kylkiin = possuvanteet ilman pöläreitä Auto laahaamaan maata = Sprintit Quote Link to comment
Recommended Posts