JustinCase Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Hytti varattu juuri äsken, joten mukana ollaan. Tästä onkin mukava sitten aloittaa talviloma ! ; ) Quote Link to comment
Guest jarsat Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Mulle just ilmoitettiin, että mäkin olen lähdössä :) Apus minä Åken seurana :) Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Mää ooleen muukaanaa kuin peräpukaama. Quote Link to comment
metake Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Huhujen mukaan Tampereen Lentävä eläin lähtee myös reissuun ja pesiytyy meidän hyttiin. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Mulla on varattuna yksi ylimääräinen hytti, jos joku meinaa jäädä ilman. Quote Link to comment
Guest MillaI Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Edelleen olis yksi vapaana. Perun sen ensi viikolla jos ei mene. Risteilyyn enää reilu kuukausi! Quote Link to comment
harrastaja0070 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Moikka vaan Tampesterista, olikos tuo risteily nyt siten HKi-Tallinna vai joku muu.Viestittely on sen verran ristiriitaista että melkein Hämäläistä hirvittää. Kohta pitäis varmaan paikkaakin varata. Jos joku tietävä vois asian päivittää. t. HJ Quote Link to comment
metake Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Moikka vaan Tampesterista, olikos tuo risteily nyt siten HKi-Tallinna vai joku muu.Viestittely on sen verran ristiriitaista että melkein Hämäläistä hirvittää. Kohta pitäis varmaan paikkaakin varata. Jos joku tietävä vois asian päivittää.t. HJ Oikein arvattu, eli hki-tallinna. Meidän hytissä on (ainakin) 1 vapaa paikka, varataanko sulle? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Joudun perumaan osallistumiseni :( Työkiireitä! Quote Link to comment
JustinCase Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Joudun perumaan osallistumiseni :(Työkiireitä! Tarkottaaks tää nyt sitä että mennään sittenkin Turusta - Tukholmaan...? =) Quote Link to comment
ARTO Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Joudun perumaan osallistumiseni :(Työkiireitä! Tarkottaaks tää nyt sitä että mennään sittenkin Turusta - Tukholmaan...? =) Älä sekoita pakkaa enempää, ei pian itse matkalle lähtijät tiedä mistä ja minne menossa:D Quote Link to comment
metake Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Työkiireitä! Nyt kaivataan kyllä hiukan uskottavampaa selitystä :D Quote Link to comment
Guest Jutta Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Työkiireitä! Nyt kaivataan kyllä hiukan uskottavampaa selitystä :D Ehkä ne on ne risteilypaidat jotka pitää kiireisenä. ;) Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 muu perhe tuolloin epsanjassa, minulla työvuoro! Onneksi pääsee egyptiin maaliskuun alussa... Quote Link to comment
Tanhis Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 muu perhe tuolloin epsanjassa, minulla työvuoro!Onneksi pääsee egyptiin maaliskuun alussa... Onneksi olkoon olet juuri valkannut matkakohteeksesi maailman persereijän. Erityisesti jos olet matkaamassa cairoon. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 viides kerta egyptiin, enköhän tiedä minne olen menossa. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Se on Sepi silleen että katkerat perseaukiset vinkuu täällä pakkasessa ja me mennään persereikään lomailemaan! Ite menossa jo torstaina. Onkohan siellä pimeää? ;) Quote Link to comment
Guest Barn Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Ennemmin epyktiin kuin jollakin paatilla illaksi Tallinnaan. Onneksi olkoon olet juuri valkannut matkakohteeksesi maailman persereijän. Erityisesti jos olet matkaamassa cairoon. Quote Link to comment
metake Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Meillä olis hytissä pari paikkaa vapaana. Jos joku tuntee pakottavaa tarvetta lähteä mukaan, niin nyt olisi tilaisuus, rohkeasti mukaan vaan :) Quote Link to comment
Guest Jutta Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Metrinen, sun piti huudella treffeistä. Åke haluaa oikeesti ehdottaa yhteista tapaamista heti laivan lähdettyä. Quote Link to comment
NordBling Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Sil o priorit kohallaa, ekaks pari varmaa omaan hyttii ja sit vasta tiskille Quote Link to comment
Guest Jutta Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Kaikkia joilla on Milla matkanjärjestäjänä pyydetään saapumaan hyvissä ajoin satamaan. Mitään yhteisruokailua kun ei oo kaavailtu niin voitais aloittaa risteily vaikka pubista ennenkun kaikki eksyy eri ruokaravintoloihin. Ois meinaan kiva, että Jääskeläisiäkin näkis tänä vuonna muutenkin kun terminaalissa. Baltic Pub - mukavasti rentoutuen Täyteläisten oluiden ja raikkaiden siidereiden olohuone. Lämminhenkisen Baltic Pubin laajasta valikoimasta löytyy parhaimmat merkit ja rento tunnelma. Trubaduuri viihdyttää asiakkaita elävällä musiikilla. Baltic Pub sijaitsee 7. kannen keskellä. Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Ok Jutta.Nähdään Baltic Pubissa! Kera täyteläisten OLUIDEN. Quote Link to comment
GT78 Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Ettekste ollu reissus mukana? Quote Link to comment
JustinCase Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Ettekste ollu reissus mukana?[/quotEttekste ollu reissus mukana? Oltiin. Kuulemma.... :-) Quote Link to comment
GT78 Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Hohoo sit oli hyvä reissu :) Quote Link to comment
Guest KariT Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Toivottavasti kaikilla oli hauskaa. Itse ei päässyt mukaan tällä kertaa, mutta seuraavaa kertaa odotellessa :) Oliko miten paljon volkkariporukkaa mukana? Quote Link to comment
kustumize Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Ottiko kukaan mun termosmukia mukaan? Quote Link to comment
kustumize Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Alle sata tälläkertaa Quote Link to comment
Kape77 Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Ottiko kukaan mun termosmukia mukaan? Viimeinen havainto siitä oli hytistä lähdettäessä, kun suunnittelit sen täyttämistä matkajuomalla. Ei se musta sinnekään jäänyt? Quote Link to comment
kustumize Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Sinne se jäi yläpetille hyttiin..... Hieman kyl pelottava reissu kun farkkujen taskussa oli 10e enempi rahaa aamulla, kun laivalle tullessa..... Quote Link to comment
JustinCase Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Ens vuonna vois mennä vaiks tallinnan risteilylle. Musta toi "päivä Tukholmassa" risteily oli ihan perseestä... Eihän siellä kaupungilla kukaan puhunut edes ruotsia. T: Mr.Roboto Quote Link to comment
metake Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Tästä reissusta ei kyllä julkaisemiskelpoisia kuvia montaa otettu ja osalle ei jäänyt edes muistikuvia. Kurren jalka sentään säilyi tällä kertaa ehjänä vaikka porrastyöskentely tuliaisten kanssa näyttikin pelottavalta. Kivaa oli, erityisen kivaa oli tavata uusia tuttavuuksia kuten Mr. Roboto ja hänen mustaviiksinen vaimonsa. Ja mun tittelikin on vaihtunut kyllä nii'in pelottavaan suuntaan, että en ehkä haluakaan tietää ihan kaikkea. Kiitos osallistujille, ensi vuonna uudestaan, vaikka sinne Tallinnaan sitten.. Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Hieno reissu ja erittäin mukava porukka vaikka ei käytykkään Tokholmassa. Oliskos Volkkariporukkaa ollut parisenkymmentä. JUTTANkin näin laivassa. Uusia ristelyä odotellessa..... Quote Link to comment
Guest Jutta Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Kuvia? Sitä saa mitä tilaa. Quote Link to comment
Guest timo jääskeläinen Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Ja ihan itte laivan KAPU tuli moikkaan volkkaristeja ! Quote Link to comment
Guest DaFox Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Ae ae, viinahan ei loppunut juomalla tänäkään vuonna, josko sitten ensi vuonna isommalla porukalla ja paremmalla onnella. Hauska reissu, kovasti tuntui laivan olleen lastattu kaiken maailman volkkaristeilla, kapteeneilla ja näytti sieltä yksi robottikin löytyvän. Viina menee päähän, mutta robotilla meni muutakin - Oi elämä sitä kumipallomaista päätä, vielköhän se tuoksuu mansikalle? Kiitos kaikille vanhoille ja uusille kavereille :) Quote Link to comment
JustinCase Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Viina menee päähän, mutta robotilla meni muutakin - Oi elämä sitä kumipallomaista päätä, vielköhän se tuoksuu mansikalle? Ei kun kiiville.... Tajusin vasta kotona kun korvat turposivat että oon sille allerginen. Ehkä kesällä sitten uusiks jollain muulla maulla. Tuu bii kontinjuud !!! =) Quote Link to comment
Recommended Posts