metake Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Tuli CSP:n sivuilla vastaan erilainen laturin jalka: http://www.csp-shop.de/products/23678a ja sille panta: http://www.csp-shop.de/products/24660a Voisiko joku hieman valottaa mikä tuon idea on, vai onko se pelkästään erilainen. Laturin jalassa näkyy etupuolella ikäänkuin liittimen paikka, saako siihen esim. huohotin boxista paluun öljylle, vai mikä se on? EDIT: Nyt huomasin että tuohan näyttää matalammaltakin kuin normi jalka, onko tää joku oxyboxer juttu vai mikä tuo ACD on? Ja sitten tällainen 6V laturin jalka: http://www.csp-shop.de/products/23548a Mikä tuo kolmionmallinen kiinnike tuossa etupuolella on? Quote Link to comment
Marko Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Lieneekö ilmastointilaitteeseen liittyviä optioita esmes hihnankiristintä varten. Quote Link to comment
ARTO Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 ACD on ruiskumexicokoneiden juttu. Quote Link to comment
vwagen Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Ja tuo toinen on teollisuusmoottorin jalka jossa on vakiokierrossäätimen kiinnityspaikka. Quote Link to comment
Guest Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 onko eri mittasia laturinjalkoja? itse tilasin 90mm laturille jalan niin jää sellainen 15mm rako laturin ja jalan väliin, kun laitoin paikoilleen. Quote Link to comment
vwagen Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Ei ole korkeuseroja,onko puhallinkotelo varmasti kunnolla paikallaan?Ja sen mallinen että käy suoraan moottoriin,esimerkiksi aito 30 hv koppa ei mene kunnolla paikalleen uudempaan moottoriin ilman pientä leikkausta/muotoilua. Quote Link to comment
Guest Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Ei ole korkeuseroja,onko puhallinkotelo varmasti kunnolla paikallaan?Ja sen mallinen että käy suoraan moottoriin,esimerkiksi aito 30 hv koppa ei mene kunnolla paikalleen uudempaan moottoriin ilman pientä leikkausta/muotoilua. uusi dog house koppa(keiteleenkone) nurkkakaasareille, kyllä se paikallaa ompi(niin hyvin kuin ilman muokkausta saapi. Täytyy vielä irroitaa ja alkaa muotoilemaan. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 yritätkö saada 6V laturia 12V jalkaan jos rakoa jää noin paljon? Jos Åke tahtoo teollisuusjalkoja niin mulla on, on myös noita tasarkierrossäätimiä, näppäränä väsäät sellasesta "vakionopeudensäätimen" ;) Quote Link to comment
Guest Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 yritätkö saada 6V laturia 12V jalkaan jos rakoa jää noin paljon? Jos Åke tahtoo teollisuusjalkoja niin mulla on, on myös noita tasarkierrossäätimiä, näppäränä väsäät sellasesta "vakionopeudensäätimen" ;) kyllä se 12v laturi ompi, tuuletinkoppaa pitää muokata tuohon uudempaa lohkoon niinkuin aikaisemmin mainittiin. Taitaa olla enempi sääntö kuin poikkeus noitten kuplien uusien osien käynti paikalleen ilman muokkausta. Uusi hihnapyöräkään ei passaa kuin sorvarinkautta. Quote Link to comment
vwagen Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Volteillahan tuossa ei ole merkitystä,sekä 6 että 12 volttisia ohuita ja paksuja. Quote Link to comment
Guest Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Volteillahan tuossa ei ole merkitystä,sekä 6 että 12 volttisia ohuita ja paksuja. Mistä sen sitten tunnistaa laturissa merkintä 14v ja 38a p Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Ohuita ja paksuja = eri halkaisija mutta laturin akseli samalla korkeudella lohkoon nähden. Elikkä jos ohuen laturin yrittää asentaa paksun laturin jalkaan jää paksuus eron verran ilmaa laturin ja jalan väliin.... Halkaisijat ovat 105mm tai 90mm. Minulla on ollut jo pitemmän ajan haussa ohutrunkoista 12V laturia. Turo: Missä malleissa noita löytyi? Quote Link to comment
vwagen Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Ohutta 12v laturia on suomessa ollut lähinnä vain teollisuusmoottoreissa ja niissäkin pääasiassa vain Porscheissa,tosin ainakin VR:llä on ollut myös VW teollisuusmoottoreita jossa ohut 12 v laturi. Autoissahan noita ei ole ollut vakiona kuin 912 Porschessa(ehkä myös 356 Carrera,mutta en tiedä onko se vaihtokelpoinen työntötankomoottorien latureiden kanssa).Volkkareissa ja 356:ssa niitä oli 60-luvun alkupuolella jos auto oli tilattu 12 v sähköillä,esim.Poliisiautot. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.