Jump to content

Laturin jalkoja


Recommended Posts

Posted

Tuli CSP:n sivuilla vastaan erilainen laturin jalka: http://www.csp-shop.de/products/23678a ja sille panta: http://www.csp-shop.de/products/24660a

 

Voisiko joku hieman valottaa mikä tuon idea on, vai onko se pelkästään erilainen. Laturin jalassa näkyy etupuolella ikäänkuin liittimen paikka, saako siihen esim. huohotin boxista paluun öljylle, vai mikä se on?

 

EDIT: Nyt huomasin että tuohan näyttää matalammaltakin kuin normi jalka, onko tää joku oxyboxer juttu vai mikä tuo ACD on?

 

 

Ja sitten tällainen 6V laturin jalka: http://www.csp-shop.de/products/23548a

 

Mikä tuo kolmionmallinen kiinnike tuossa etupuolella on?

  • 5 months later...
Posted

onko eri mittasia laturinjalkoja? itse tilasin 90mm laturille jalan niin jää sellainen 15mm rako laturin ja jalan väliin, kun laitoin paikoilleen.

Posted

Ei ole korkeuseroja,onko puhallinkotelo varmasti kunnolla paikallaan?Ja sen mallinen että käy suoraan moottoriin,esimerkiksi aito 30 hv koppa ei mene kunnolla paikalleen uudempaan moottoriin ilman pientä leikkausta/muotoilua.

Posted
Ei ole korkeuseroja,onko puhallinkotelo varmasti kunnolla paikallaan?Ja sen mallinen että käy suoraan moottoriin,esimerkiksi aito 30 hv koppa ei mene kunnolla paikalleen uudempaan moottoriin ilman pientä leikkausta/muotoilua.

 

uusi dog house koppa(keiteleenkone) nurkkakaasareille, kyllä se paikallaa ompi(niin hyvin kuin ilman muokkausta saapi. Täytyy vielä irroitaa ja alkaa muotoilemaan.

Guest Toheltaja
Posted

yritätkö saada 6V laturia 12V jalkaan jos rakoa jää noin paljon?

 

Jos Åke tahtoo teollisuusjalkoja niin mulla on, on myös noita tasarkierrossäätimiä, näppäränä väsäät sellasesta "vakionopeudensäätimen" ;)

Posted
yritätkö saada 6V laturia 12V jalkaan jos rakoa jää noin paljon?

 

Jos Åke tahtoo teollisuusjalkoja niin mulla on, on myös noita tasarkierrossäätimiä, näppäränä väsäät sellasesta "vakionopeudensäätimen" ;)

 

kyllä se 12v laturi ompi, tuuletinkoppaa pitää muokata tuohon uudempaa lohkoon niinkuin aikaisemmin mainittiin. Taitaa olla enempi sääntö kuin poikkeus noitten kuplien uusien osien käynti paikalleen ilman muokkausta. Uusi hihnapyöräkään ei passaa kuin sorvarinkautta.

Posted
Volteillahan tuossa ei ole merkitystä,sekä 6 että 12 volttisia ohuita ja paksuja.

Mistä sen sitten tunnistaa laturissa merkintä 14v ja 38a

p

Posted

Ohuita ja paksuja = eri halkaisija mutta laturin akseli samalla korkeudella lohkoon nähden. Elikkä jos ohuen laturin yrittää asentaa paksun laturin jalkaan jää paksuus eron verran ilmaa laturin ja jalan väliin.... Halkaisijat ovat 105mm tai 90mm.

 

Minulla on ollut jo pitemmän ajan haussa ohutrunkoista 12V laturia.

Turo: Missä malleissa noita löytyi?

Posted

Ohutta 12v laturia on suomessa ollut lähinnä vain teollisuusmoottoreissa ja niissäkin pääasiassa vain Porscheissa,tosin ainakin VR:llä on ollut myös VW teollisuusmoottoreita jossa ohut 12 v laturi.

Autoissahan noita ei ole ollut vakiona kuin 912 Porschessa(ehkä myös 356 Carrera,mutta en tiedä onko se vaihtokelpoinen työntötankomoottorien latureiden kanssa).Volkkareissa ja 356:ssa niitä oli 60-luvun alkupuolella jos auto oli tilattu 12 v sähköillä,esim.Poliisiautot.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...