Jump to content

Madalluksesta... Topikki nro: 87800000


Guest Ervan

Recommended Posts

Posted

Ei ole originaali akselia, josta katsoa vääntösauvan asentoa...

Paljonko jousi antaa periksi kun laskee auton pyörilleen?

 

Elikkä mulla on Jarakun valmistama akselin rakennus sarja ja

Ei mitään käryä paljonko jousi kiertyy kun tiputan auton pyörilleen

Posted

Ihan vaan kokeilemalla oon itte laitellu, eli laskes biili välillä alas ja tsekkaa korkeus...eka kerralla ei osu kuiteskaa kohilleen, nimim. kokemusta on =)

Posted

No se tässä vähän kaihertaa, kun laitteet on palasina ja plaa plaa...

Näin se varmaan täytyy viritellä jotain painoa keulaan ja testailla korkeuksia lukkopihti virityksillä

Posted

Hmm, kait askartelet/paskartelet samalla säädöt siihen akseloon? Suosittelen lämpimästi ;)

 

Tossa kuva kuppelin yhdenlaisesta säädöstä:

post-2940-13888364100316_thumb.jpg

Posted

Tulee kaikki kommervenkit ja vähän ylimääräisiä ;)

 

Mulla on sen toisen tyyppisiä säätöpaloja 4 kappaletta, selviää sitten joskus että miksi näin ;)

Posted

Jos on tuollaiset avis palat niin kannattaa laittaa ne varmaankin noin about 45" kulmaan vaaterista ylöspäin eli kuten tuossa kuvassa mutta ehkä vähän ylöspäin jos sulla on viellä droppiolat omass kombossa.

Posted
Tulee kaikki kommervenkit ja vähän ylimääräisiä ;)

 

Mulla on sen toisen tyyppisiä säätöpaloja 4 kappaletta, selviää sitten joskus että miksi näin ;)

 

Haiskahtaa ilmajousitukselta, mutta että 4 säätöpalaa, etuakseliin.. ??

Jousipakat keskeltä poikki ja 2 säätöpalaa per putki ? Siinähän ois molemman nurkan korkeussäätö erikseen.

Onkohan tuommoista kukaan väkertäny ja tuliskohan kestämään..

Posted
Tulee kaikki kommervenkit ja vähän ylimääräisiä ;)

 

Mulla on sen toisen tyyppisiä säätöpaloja 4 kappaletta, selviää sitten joskus että miksi näin ;)

 

Haiskahtaa ilmajousitukselta, mutta että 4 säätöpalaa, etuakseliin.. ??

Jousipakat keskeltä poikki ja 2 säätöpalaa per putki ? Siinähän ois molemman nurkan korkeussäätö erikseen.

Onkohan tuommoista kukaan väkertäny ja tuliskohan kestämään..

Mul olis yks kysymys: Miksi ihmeessä?

  • 3 months later...
Guest teemu
Posted

Lainataas tätä, ni ei tarvii tehä uutta. Elikkäs onko porukka tehnyt takalattoihin notchia? Onko hyötyä? Jotain mittoja paljon ja mistä kohti pitäs tavaraa ottaa pois? Tarkotus ois takapäätä laskee 2-3 napsua alas. Kaikki neuvot tervetulleita.

Posted
Lainataas tätä, ni ei tarvii tehä uutta. Elikkäs onko porukka tehnyt takalattoihin notchia? Onko hyötyä? Jotain mittoja paljon ja mistä kohti pitäs tavaraa ottaa pois? Tarkotus ois takapäätä laskee 2-3 napsua alas. Kaikki neuvot tervetulleita.

 

Joo on ja on ja ohjeet alla olevasta linkistä.

http://www.kustomcoachwerks.com/forums/viewtopic.php?t=562

Posted

Liekkö mainittukin KCW:n ohjeissa, mut 3 napsulla alkaa takana auraus olla sen verta suuri että syö rengasta, laakeria ja rumpua pelkkää persellään olevaa camberia huomattavasti enemmän. Eli pitäs myös jatkaa lattaa. Helpompi varmaan poltattaa pidemmät latat valmiina Z- tai S-muotoon, joihin tekee sitten jo säädönkin samalla vaivalla.

Guest teemu
Posted

Näin vähän lueskelinkin. Noh, jos tää kesä mentäs 2 napsullla.

Posted

Teet 10 cm mutkan rungon molempiin päihin

niin helpottaa aika paljon tota madallus hommaa.

 

Ei ollu kovinkaan hankala homma.

Guest teemu
Posted
Helpompi varmaan poltattaa pidemmät latat valmiina Z- tai S-muotoon

 

Onko kellään tieto missä moisia hommia tehtäisi?

 

Teet 10 cm mutkan rungon molempiin päihin

niin helpottaa aika paljon tota madallus hommaa.

Saiskos tästä enemmän infoa/kuvia?

  • 2 weeks later...
Posted

Lainaan topiccia hieman.

 

Pitääkö jousille laittaa "preloadia" eli pitääkö tukivarret olla toistensa suuntaisia vai pitääkö toinen jousi laittaa pönnäämään toista vasten? Tai onko ylipäätään mahdollista säätää jousivakiota tällä tavalla?

 

Keula on itellä sopivalla korkeudella (8.5cm kallistuksenvakaajasta maahan), mutta joustoja ei tunnu olevan sisään eikä ulos, pitäis vähän liikkuvuutta saada mukavuuden nimissä. Tilannetta ei toki helpota 225/40-17 rengastus.

Posted

Juurikin laittamalla vähän ristiin saa lisää mukavuutta. Toinen jousi ottaa aikaisemmin kiinni. Aluksi jousto pehmeä ja sitten kovenee eli tulee "progressiivinen jousitus". Alkuperäisesti ovat vähän ristissä.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...