Jump to content

Keltanokan kysymyksiä!


Recommended Posts

Tuli tuossa ostettua projekti junis,58-vm. Nyt sitten tulis niitä kyssäreitä:

Missä vuosimallissa tuli ensimmäiset sähkövilkut ja vinkkarit jäivät pois? Kun tuossa on vinkkareille paikat ja myös sähkövilkut siihen on aivan selvästi ruuvattu joskus aikaisemmin.

Entä onko T4 kone aivan mahdoton ajatus katsastuksen takia,esim 2,0l?Tai sitten meneekä kuplan 1600 pannu sisään vaikeuksitta?

Mistä löytäisin niitä vinkkareita jos ne tähän vuosimalliin kuuluu?,käykö kuplan vinkkarit?

Millä nämä vinkkarit sitte toimivat,kun omassa on vain tyhjä vinkkarien potero?

 

Jori

Link to comment
Tuli tuossa ostettua projekti junis,58-vm. Nyt sitten tulis niitä kyssäreitä:

Missä vuosimallissa tuli ensimmäiset sähkövilkut ja vinkkarit jäivät pois?

 

Kyllä ne vinkkaritkit toimii sähköllä

 

Kun tuossa on vinkkareille paikat ja myös sähkövilkut siihen on aivan selvästi ruuvattu joskus aikaisemmin.

 

Näitä on tehty moniin

 

Entä onko T4 kone aivan mahdoton ajatus katsastuksen takia,esim 2,0l?Tai sitten meneekä kuplan 1600 pannu sisään vaikeuksitta?

 

T4 ei laillisesti onnistu ilman erikoislupaa.

 

Mistä löytäisin niitä vinkkareita jos ne tähän vuosimalliin kuuluu?,käykö kuplan vinkkarit?

 

Romiksilta, täältä, naapurin vajasta, huuto.netistä ...

Kuplan vinkkarit tietääkseni käy.

 

Millä nämä vinkkarit sitte toimivat,kun omassa on vain tyhjä vinkkarien potero?

 

Jori

 

Sähköllä

Link to comment

Kiitoksia! Kyllä nyt tiesin että sähköllä ne vinkkarit toimivat mutta että onko niissä ikäänkuin jokin moottori joka työntää ne ulos?

Onko entisissä paloautoissa tyypillistä se että ikkunat ovat hiukka matalempia ja viimeinen akkuna on pidempi?

Joutuuko joissain moottoreissa avartamaan kytkinkoteloa? Miten se tapahtuu,onko mahdollista kotikonstein?

 

Jori

Link to comment

Vinkkari toimii solenoidilla, jossain oli vast'ikään linkki miten ne saadaan muutettua 12V. Oisko ollu jossain täällä:

http://www.flat4ever.com/modules/news/

 

Nämä mainitsemasi 'entiset paloautot' on lähteneet tehtaalta umpikylkisinä ja puhkottu Suomessa.

 

Kytkinkoppa on vaihdelaatikossa, sitä voi työstää jyrsimällä, esim poraan liitettävällä terällä. Tai vaikka rälläkällä, mutta joku kehu et kun siinä valussa on magnesiumia voi se syttyä palamaan, ei vaan oo vielä nähty sitä ihmettä...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...