tolvana Posted May 7, 2012 Posted May 7, 2012 Linkkejä moisiin ja myös tksolkkujen tilalle jos on tietoa millanen suutin käypi niin sillekin ois käyttöä, Lambdan mukaan käypi laihalla ja ei kehtais ruveta noita orkkiksia summamutikassa avartelemaankaan. JEPJEP imuvuodot on myös tutkimuskohteena onko muuta? Quote
Virtanen Posted May 7, 2012 Posted May 7, 2012 Mulla on iso kasa nosseja Solexin suuttimia, pitää vaan tutkia mitkä versiot sopii noihin kaasuttimiin. Quote
Tanhis Posted May 7, 2012 Posted May 7, 2012 Linkkejä moisiin ja myös tksolkkujen tilalle jos on tietoa millanen suutin käypi niin sillekin ois käyttöä, Lambdan mukaan käypi laihalla ja ei kehtais ruveta noita orkkiksia summamutikassa avartelemaankaan.JEPJEP imuvuodot on myös tutkimuskohteena onko muuta? http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/2.swf Katsoppa toi läpi niin pääsee vähän syvällisemmin käsiksi säätökohteisiin. Sitten tästä loput säädöt kohdilleen. http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/t3dualcarbtuning/index.php Niin ja noissa suurimmat ongelmat taitaa olla väljät läppäakselit ja imuvuodot sitäkautta. Ja mullakin olisi tarvetta 60 tai 65 tyhjäkäyntisuuttimille kyseisiin kaasareihin jos niitä nyt rupeat kolppaamaan. Quote
tolvana Posted May 7, 2012 Author Posted May 7, 2012 mulla näitä useampi "uusi" pari käytössä kokoina 34 ja 40 ja säädöt on tutut sekä "pakumallin" tk-piirikin askarreltuna yhteen koneeseen mut säätö ei auta jos ei mee tarpeeks kakkua läpi mistä alkaa säätämään. Quote
Virtanen Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 Löytyy pääsuuttimia 3,-/kpl, kutakin kokoa 1-6 kpl: 90 95 97,5 100 105 107 110 115 117,5 120 130 135 140 147,5 150 155 160 165 170 180 Quote
Virtanen Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 Lisäilmasuuttimia 3,-/kpl kutakin kokoa 1-2 kpl. 160 165 170 175 185 190 195 200 210 220 230 240 245 250 255 260 Quote
Hebster52 Posted May 10, 2012 Posted May 10, 2012 www.paruzzi.fi lta löytyy aika runsas valikoima uusia suuttimia solexeihin. Quote
Tanhis Posted May 11, 2012 Posted May 11, 2012 Hei kertokaas joku mulle että millä mittaa läppäakselin aukeaman tai siis sen välyksen mikä siihen pitää jättää. Quote
Guest Palloilia Posted May 12, 2012 Posted May 12, 2012 Pistän tähän topikkiin kun kuitenkin pdshiteistä näyttää olevan kysymys. Eli purin nuo 32-34 pdsit irti koska ongelmana nykiminen ja paukkuminen keskikierroksilla. tyhjäkäynnillä myös paukkuu satunnaisesti. Mikä on tämä neliö laatikko vasemmassa kaasarissa? sähkö tulee tuohon, oli meinaan rikki tuo, palasina joku rengas löytyi sisältä. kuvat: http://imageshack.us/photo/my-images/99/05092011.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/99/10052012b.jpg/ Löytyisiköhän keltään ehjää tuommoista laatikkoa? Läppäakselit näyttää myös olevan väljät noissa, kattelin että tuonne päihin voisi mahollista laittaa o-renkaat. Oiskohan toimiva keino ettei ilmaa hörisisi. -niko Quote
Tanhis Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Mites nyt kun näistä kaasareista kerran puhutaan niin jos tukehtuu kaasutettaessa mutta muuten kulkee hyvin niin ilmeisesti voisi ruveta koettamaan pienempiä suuttimia kaasariin. Ja onko jollain käytännön kokemusta että millaisia suuttimia on rempatuissa kaasareissa käyttänyt 1500 koneessa. Tehtaan vakioista ajattelin lähteä koettamaan mutta pitääkö ne yhtään paikkaansa. Quote
Guest Palloilia Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Pakko yrittää ehjätä näitä pdshittejä kun ei varaa pistää montaa sataa uusiinkaan nyt ja oisha se mukava päästä tänä kesänä ajeleenkin... Purkaessani huomasin ettei oikeanpuoleisessa kaasarissa ole tuommoista putkea. kuuluisikohan olla? tässä kuvassa punasella ympyröidyt: Ei kellään olisi purkutavarana tuommosia kaasareita, vasempaa kaasariinkin tarvitsisi tuon boksin josta tuolla ylempänä olen puhunu. EDIT: jaahas eipä tuo kuva sitten näkynykkään, tässä linkki http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... paint.jpg/ Quote
Guest Palloilia Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Pistetääs tähän, nyt on kunnosteltu noita pdshittejä,ultrapesty ja vaihettu toisen kaasarin ylöosa toiseen.myös tuo yksi boksi korjattu. ryypyt säädetty jne. Reilu kuukaus ajeltu ja tuntuu toimivan jo paremmin. lähtee hyvin kylmänä käyntiin, pysyy käynnissä jo kylmänäkin ilman kaasun pitämistä. keskikierroksilla saattaa viellä hieman nykästä silloin tällöin mutta pääosin toimii:D mikähän on vielä säädöissä kun saattaa tyhjäkäynnillä ja pienellä moottori jarrulla paukuttaa putkessa? Lämpimänä saa kanssa välillä sahaa pitemmän startin. sytkä on säädetty ja venttiilit. imuvuotoja ei pitäs olla ja läppä akseleissa on hieman väljyyttä, käy kuitenkin tasaisesti Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.