Kemin Karavaanari Posted July 16, 2013 Posted July 16, 2013 Nämä on tietenkin makuasioita mutta Itse en kyllä missään nimessä laittaisi öljyn jäähdytintä auton matalimmaksi osaksi. Yksi kivi, patti tiessä tai korkea kaivonkansi jonka kohdalla keula heijaa ja kulku loppuu siihen. Auton keskilinjalle laitettaessa loppuu sitten myös mahdolliset mökkiteillä ajelut jossa urat kuluneet tien keskilinjaa alemmaksi. Quote
Guest PeKes Posted August 2, 2013 Posted August 2, 2013 Vaihdelaatikko jumpattu paikoilleen, moottori valmiina säädettäväksi, mahd. Viikon päästä pääsee säätään. Hihnapyörä on nyt vakiokokoinen. Kattotelinettäkin soviteltu, on ihan näin näköinen mutta saa nähdä jääkö tähän autoon (sinkissä käynyt) . Quote
Guest vehkis1983 Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Morjens! Hei minkä merkkinen tuo kaasarien vivusto on? Ei sattunut silmään, ettu lukiko se jo jossain.. Ps. Hyvän näköinen pirssi! Quote
Guest PeKes Posted October 27, 2013 Posted October 27, 2013 Muistaakseni empi ja ostettu keiteleen koneesta. Quote
Guest PeKes Posted October 27, 2013 Posted October 27, 2013 Vakio keinut vaihtui 1.25 scatteihin, kiitokset vielä NordBling:lle vaihtokaupoista! Quote
Guest PeKes Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Nyt saatu taas kerran moottori pelittään ja testi lenkit heitetty. nyt odotellaan jatkettua takapuskuria kromauksesta ja 30 kiihdytyspumpunsuuttimia ac:lta. talvisäilöön pitäisi viedä viikon päästä... Quote
Racing Posted November 10, 2013 Posted November 10, 2013 Kerranki kupla mitä ei ole PILATTU laittamalla täysin tonttiin maata raapivaksi. Nykypäivänä harvinaista,vaikkakin voisi tuota pari senttiä tiputella ja pienemmät takapyörät ;-) Quote
Mäki Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Tällainen tuli hankittua. Ja jalostus on jo alkanut. Takalokasuojat ja takavanteet on jo vaihdettu orggiskokoisiin ja ensi viikolla tapahtuu jo lisää! 1 Quote
Neanterdaali Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Mukava projekti kertomus ja hieno auto! Quote
Mäki Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Pienempi kone kärsi selvästi epäsopivasta kaasari-jakaja kombinaatiosta. Perusjakaja 009:N tilalle ja nelostyypin kaasareiden tilalle progressiivinen Weber DFAV. Lähti heti tulille ja käy tosi hyvin. Rookeri on tosi mielenkiintoinen ajettava sintterikytkimellä, joten otan sen pois perästä. Eilen tarttui Räyskälästä matkaan 1986-mallinen Meksikokuplan 1200-kuutioinen pata. Naisväki ei oikein ihastunut rookerin tehoalueeseen, joten tällä kombolla kilometrejä pitäisi kerätä enemmän. Quote
Mäki Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Näyttää jotenkin vähän paremmalta matalana. Perää täytyy vielä laskea 2 Quote
Mäki Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 (edited) Ja tuosta uusi vakioaski reikään Edited August 26, 2014 by Mäki Quote
-tipi- Posted August 27, 2014 Posted August 27, 2014 Näyttää jotenkin vähän paremmalta matalana. Perää täytyy vielä laskea No millos madallat, siis koko auton? ;) Quote
Mäki Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 (edited) Tänään tuli tehtyä aivan painajaismainen vakiomoottorin asennus ( = viiden tunnin rupeama). Ei päästy ihan paikallisen VW- tiimin moottorinasennus MM-tulokseen. Nähtävästi takahelma oli jo kultaisella kasarilla modifioitu käärmeenpesää varten? Asennustyöhön kuului mm. takahelman alareunan kaventaminen kolmella sentillä (tietysti takahelman kitit lensivät taivaan tuuliin), pakopöntön kavennus, pöntön huilujen ohjurien poisto ja takakolmioiden leventäminen (putkitonkeilla). Plus paljon muuta mukavaa. Ihan kuin olisi ollut jokkiksen varikkopoikana. Sopii vain toivoa, että tuota konetta ei joudu ihan heti ottamaan pois reiästä. Edited September 3, 2014 by Mäki 1 Quote
Mäki Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 (edited) Ready! Edited September 21, 2014 by Mäki 7 Quote
Neanterdaali Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Tuli ihan ekana mieleen sanat "nyt on päässyt projekti maaliin" On kyllä kaikki osaset kohdillaan! Quote
Mäki Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Eli muutokset yhteenvetona: - droppiolat ja takapään madallus - normilokarit taakse - jenkkipuskuri taakse - uudet jarrut ja laakerit + muutos 5-pulttiseksi - kojetaulu uusiksi - osa sähköistä uusiksi - 1600 pakun vakiokone - vakiolaatikko rempattuna Ja auto jää sukuun; vaimon sisko varasi tämän heti ensitapaamisella Quote
oxstar Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Sisältäkin vois laittaa kuvaa. Kojetaulu splitistä vai jotain pienempää muutosta? Quote
Kemin Karavaanari Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Mielestäni varsin klassisen tyylikäs 1 Quote
rate Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Hieno, tekee täsmäiskun v.64- syntyneen makuhermoon Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.