Kemin Karavaanari Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Nämä on tietenkin makuasioita mutta Itse en kyllä missään nimessä laittaisi öljyn jäähdytintä auton matalimmaksi osaksi. Yksi kivi, patti tiessä tai korkea kaivonkansi jonka kohdalla keula heijaa ja kulku loppuu siihen. Auton keskilinjalle laitettaessa loppuu sitten myös mahdolliset mökkiteillä ajelut jossa urat kuluneet tien keskilinjaa alemmaksi. Quote Link to comment
Guest PeKes Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Vaihdelaatikko jumpattu paikoilleen, moottori valmiina säädettäväksi, mahd. Viikon päästä pääsee säätään. Hihnapyörä on nyt vakiokokoinen. Kattotelinettäkin soviteltu, on ihan näin näköinen mutta saa nähdä jääkö tähän autoon (sinkissä käynyt) . Quote Link to comment
Guest vehkis1983 Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Morjens! Hei minkä merkkinen tuo kaasarien vivusto on? Ei sattunut silmään, ettu lukiko se jo jossain.. Ps. Hyvän näköinen pirssi! Quote Link to comment
Guest PeKes Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 Muistaakseni empi ja ostettu keiteleen koneesta. Quote Link to comment
Guest PeKes Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 Vakio keinut vaihtui 1.25 scatteihin, kiitokset vielä NordBling:lle vaihtokaupoista! Quote Link to comment
Guest PeKes Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Nyt saatu taas kerran moottori pelittään ja testi lenkit heitetty. nyt odotellaan jatkettua takapuskuria kromauksesta ja 30 kiihdytyspumpunsuuttimia ac:lta. talvisäilöön pitäisi viedä viikon päästä... Quote Link to comment
Racing Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Kerranki kupla mitä ei ole PILATTU laittamalla täysin tonttiin maata raapivaksi. Nykypäivänä harvinaista,vaikkakin voisi tuota pari senttiä tiputella ja pienemmät takapyörät ;-) Quote Link to comment
Mäki Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Tällainen tuli hankittua. Ja jalostus on jo alkanut. Takalokasuojat ja takavanteet on jo vaihdettu orggiskokoisiin ja ensi viikolla tapahtuu jo lisää! 1 Quote Link to comment
Neanterdaali Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Mukava projekti kertomus ja hieno auto! Quote Link to comment
Mäki Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Pienempi kone kärsi selvästi epäsopivasta kaasari-jakaja kombinaatiosta. Perusjakaja 009:N tilalle ja nelostyypin kaasareiden tilalle progressiivinen Weber DFAV. Lähti heti tulille ja käy tosi hyvin. Rookeri on tosi mielenkiintoinen ajettava sintterikytkimellä, joten otan sen pois perästä. Eilen tarttui Räyskälästä matkaan 1986-mallinen Meksikokuplan 1200-kuutioinen pata. Naisväki ei oikein ihastunut rookerin tehoalueeseen, joten tällä kombolla kilometrejä pitäisi kerätä enemmän. Quote Link to comment
Mäki Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Näyttää jotenkin vähän paremmalta matalana. Perää täytyy vielä laskea 2 Quote Link to comment
Mäki Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 (edited) Ja tuosta uusi vakioaski reikään Edited August 26, 2014 by Mäki Quote Link to comment
-tipi- Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Näyttää jotenkin vähän paremmalta matalana. Perää täytyy vielä laskea No millos madallat, siis koko auton? ;) Quote Link to comment
Mäki Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Sehän tippui sen 7 senttiä 1 Quote Link to comment
Mäki Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 (edited) Tänään tuli tehtyä aivan painajaismainen vakiomoottorin asennus ( = viiden tunnin rupeama). Ei päästy ihan paikallisen VW- tiimin moottorinasennus MM-tulokseen. Nähtävästi takahelma oli jo kultaisella kasarilla modifioitu käärmeenpesää varten? Asennustyöhön kuului mm. takahelman alareunan kaventaminen kolmella sentillä (tietysti takahelman kitit lensivät taivaan tuuliin), pakopöntön kavennus, pöntön huilujen ohjurien poisto ja takakolmioiden leventäminen (putkitonkeilla). Plus paljon muuta mukavaa. Ihan kuin olisi ollut jokkiksen varikkopoikana. Sopii vain toivoa, että tuota konetta ei joudu ihan heti ottamaan pois reiästä. Edited September 3, 2014 by Mäki 1 Quote Link to comment
Mäki Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 (edited) Ready! Edited September 21, 2014 by Mäki 7 Quote Link to comment
Neanterdaali Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Tuli ihan ekana mieleen sanat "nyt on päässyt projekti maaliin" On kyllä kaikki osaset kohdillaan! Quote Link to comment
Mäki Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Eli muutokset yhteenvetona: - droppiolat ja takapään madallus - normilokarit taakse - jenkkipuskuri taakse - uudet jarrut ja laakerit + muutos 5-pulttiseksi - kojetaulu uusiksi - osa sähköistä uusiksi - 1600 pakun vakiokone - vakiolaatikko rempattuna Ja auto jää sukuun; vaimon sisko varasi tämän heti ensitapaamisella Quote Link to comment
oxstar Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Sisältäkin vois laittaa kuvaa. Kojetaulu splitistä vai jotain pienempää muutosta? Quote Link to comment
jaraku Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 sehän näyttää jo autolta ! Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Mielestäni varsin klassisen tyylikäs 1 Quote Link to comment
rate Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Hieno, tekee täsmäiskun v.64- syntyneen makuhermoon Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.