Jump to content

KREM-A-QUE: Grillausta Kruisingin yhteydessä!


Guest valtteri

Recommended Posts

Guest fastghia
Ei ei, siis ihan oikeesti kysyin. CSP sponssaa maggaraa Kremisväelle, joten ostetaanko paljon normimakkaraa vai hieman vähemmän parempaa makkaraa? Mitä väki haluaa?

 

No jos kysytään niin ruisryynäriä ;)

Link to comment
Guest urpopuisto

Katos, kelikin näyttää muuttuvan kremistä suosivaksi, hyvä!

Paikalla luonnollisesti weppitiimi ja pitopalvelu, joka roudaa kyrsät tontille.

Ja sit perinteisesti: kaikki mukaan!

 

Marko

Link to comment
Guest Tomasz
Tarjoaako Sluukit kyrsän lisäksi ATK-palveluita (sponsored by Phoenix-Foundation) Kremassa???? Mitä, häh...?

 

Devon ja Bonnie pistää vähän vastaan, mutta Michael on ihan täbinöissä tulossa kremikseen S.K.I.Tillä.

 

 

Edit: ja eiks penis-foundation ollut macGAYverin juttuja?

 

Meidän veppitiimi:

Devon_Miles.jpgPatriciamcpherson.jpgMichael_Knight_and_KITT.jpg

Link to comment
Guest valtteri

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Herran vuoden 2007 viimeisen Krem-A-Que:n kunniaksi tiedossa muutakin kuin makkaranpaistoa!

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

Vuoden vikan Kremiksen päätteeksi ensimmäistä kertaa yön hämäryydessä Krem-A-Kruising!

 

Olympia-terminaalilla seisoskelun sijaan ajattelimme että voisi olla hauskaa ajaa letkassa myöhemmin ilmoitettavaan sijaintiin ottamaan mittaa miehistä ja autoista. Tiedossa on siis aitoon cruising-henkeen kuuluva UG-kruisaus myöhemmin ilmoitettavaan sijaintiin ja outlaw-match race -action.

 

Varmistuneet parit:

 

-Pakujen taisto: "Hämärän Veljekset" VS. "Barn-O-Matic"

-Porsaiden mittelö: "Salaatti-Veli" VS. "El Lakehead"

-Imu-ahdistuneiden kamppailu: "Töölön Kärsimykset Loppuvat Pian" VS. "Kyrkslättin ~400 hevosen vääräuskoinen"

-Vanhojen vapaamielisten matsi: "Humalistonkadun Viidakkopoika" VS. "Nordenskiöldinkadun ihmeauto S.K.I.T.T"

 

UPDATED:

-Isä ja poika taistelevat: "Lintuvaaran Harakka" VS. "Ohkolan Prinssi"

-Sukukokous: "Purple Rain" VS. "Chief Hee-Pah-Pah"

 

 

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Panoksena:

Ei enempää eikä vähempää kuin MÄYRÄKOIRALLINEN OLUTTA!

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

HUOM! Lisää pareja otetaan vastaan tähän leikkimieliseen mittelöön! Tämä touhu EI TODELLAKAAN ole vakavaa!

 

Perjantaina siis mitä loistavin tilaisuus vaikka tulla vain fiilistelemään täysin vatsoin, ottamaan osaa tai vaikka kuvaamaan materiaalia talven pimeitä iltoja varten!

 

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Lisätiedot lopullisesta sijainnista Kremiksessä, kruisi lähtee grillien luota n. klo 2100.

 

Tehdään Krem-A-Que #9:stä A Night To Remember!!1!1![/b]

Link to comment
Guest valtteri

Totta ihmeessä!

 

Mä laitan rahani likoon ammattiautomies-Broidin puolesta....väitän että taiteilija-pitkätukka-mainoskeijo-Um-Pah-Pah-Hee-Pah-Pahin reaktiot on hitaammat ja se häviää! ;-)

Link to comment
Heepahpah, otetaanko Studion/veljesten-välinen? Mää piesken sut...prööt (uho)

 

Mä sladitan sun ympäri paskarinkiä kun sun nuhapumppu puuskuttaa eteenpäin. Ja kameran asennan napatelineeseen taaksepäin...

 

-pikkuveli-

 

Hahaa! Taisit olla Sluukien DynoDayssä ainoa diesel-voimalähteellä varustettu osanottaja.... savusta päätellen. Meil on duunis myytävänä nokiloukkuja jotka passaa sun putkistoon ku keppana sluukin handuun.

 

Ps. Siitä kamerasta sä voi yytsiä kuinka sun Hakkapeliitta yrittää vinkua...

post-203-13888359191897_thumb.jpg

Link to comment
Guest valtteri

Noniin! Loistavaa:

 

Uusi ottelupari:

-Sukukokous: "Purple Rain" VS. "Chief Hee-Pah-Pah"

 

 

PS. Kuka tuo lihava juopporunkkari tuossa kuvassa oikein on?

Link to comment

[Hahaa! Taisit olla Sluukien DynoDayssä ainoa diesel-voimalähteellä varustettu osanottaja.... savusta päätellen. Meil on duunis myytävänä nokiloukkuja jotka passaa sun putkistoon ku keppana sluukin handuun.

 

Ps. Siitä kamerasta sä voi yytsiä kuinka sun Hakkapeliitta yrittää vinkua...

 

En nyt oikein tarkkaan muista, että oliko sun rookerin ja mun elämäntapaintiaanin savumerkkikoneen välinen tehoero 50, 60 vai 70 hevosen tienoilla. Jotain sellasta se kuitenkin oli. Joten varaudu silmien kirvelyyn jo nyt.

 

-velipoika-

Link to comment
Olympia-terminaalilla seisoskelun sijaan ajattelimme että voisi olla hauskaa ajaa letkassa myöhemmin ilmoitettavaan sijaintiin ottamaan mittaa miehistä ja autoista. Tiedossa on siis aitoon cruising-henkeen kuuluva UG-kruisaus myöhemmin ilmoitettavaan sijaintiin ja outlaw-match race -action.

 

Mitä mitä, illan kohokohdan sijaan jotain ihan muuta?!?

post-28-13888359192138_thumb.jpg

Link to comment

En nyt oikein tarkkaan muista, että oliko sun rookerin ja mun elämäntapaintiaanin savumerkkikoneen välinen tehoero 50, 60 vai 70 hevosen tienoilla. Jotain sellasta se kuitenkin oli. Joten varaudu silmien kirvelyyn jo nyt.

 

-velipoika-

 

Ae, ae... siinä se kitkarengas valittaa. Mä taidan laittaa nastat alle, ihan vaan tasotuksen vuoksi.

Link to comment
En nyt oikein tarkkaan muista, että oliko sun rookerin ja mun elämäntapaintiaanin savumerkkikoneen välinen tehoero 50, 60 vai 70 hevosen tienoilla. Jotain sellasta se kuitenkin oli. Joten varaudu silmien kirvelyyn jo nyt.

 

-velipoika-

 

Ae, ae... siinä se kitkarengas valittaa. Mä taidan laittaa nastat alle, ihan vaan tasotuksen vuoksi.

 

Ultra Grip, Ultra Grip.

Niin niissä lukee...

 

Oommie nastoillakin suditellu. Eräs late great WCA:n jäsen kommentoi jälkikäteen: "Oli hienon näköstä kun kipinät lensi yössä"

 

-nopeampi velipoika-

 

PS Kaikki paitsi sladittaminen on turhaa. Paitsi uhoaminen.

post-181-13888359192479_thumb.jpg

Link to comment
Guest valtteri

Mä oon lukenut naistenlehdistä että musta slerssi on aina iso, joten päätin kokeilla josko mustaksi kärventäminen auttais!

 

Mutta asiaan:

Iso-Pebe paikalle ehdottomasti! Match Race Madness -lokaatio on skoutattu tänä iltana ja hyväksi todettu. Kapinoista tulee mainiot!

 

Muistakaa osallistujat ottaa mäyräkoirat mukaan parien voittajille (Vilho varmaan ottaa Mikalle Pepsiä)!

Huomenna tärähtää!

 

PS. Ei auttanut...

Link to comment
Guest valtteri

Valitettavasti jo käytännön syistä meidän ei kannata yrittää ostaa makkaraa koko kremikselle (kävijämäärä kun voi olla parhaimmillaan ~70-90 hlöä), sillä jos jengiä ei tulekaan riittävästi/kaikki eivät haluakaan syödä, jää meille makkaraa 20 pakettia käsiin. Ekassa Kremiksessä kävi näin.

 

Myöskään budjetti ei anna periksi ihan koko kremiksen ruokkimista. Makkaraa kyllä varmasti riittää halukkaille kunhan tulee hyvissä ajoin. Kannattaa kuitenkin ottaa oma kyrsä mukaan jos tulee myöhemmin/haluaa absoluuttisesti varmistua makkaranpaistostaan. =)

Link to comment

Ookoota Wilhelm, mulla on painojakauman nimissä jo pultattu turvaistuimet vetävien pyörien päälle. Täytyy ottaa prinsessat mukaan.

 

Laita ihmeessä keltaista, soon nopee väri.

 

T. Ohkolan Prinssi

 

ps. oisko jollain suositella hyvää mäyräkoira kauppaa?

Link to comment
Guest vilho

Enää ei tarvi kuin tehdä nopsasti moottorille takakannake, pakoputkelle ripustus ja korjata laturi. Karhut alkaa olemaan säkissä.

Muuten montako pepsiä(tavalllista/maxia?) vastaa mäyräkoiraa? Jos vaikka sattuisi laatikko repeämään.

Birddanger Magpie

Link to comment
Guest Toheltaja

Pittääsköhän sitä lähtee oikeen kattomaan menoa kerran elämässä sinnekin etelän suuntaan. En mä tosin ees löydä paikalle... Jos vaikka saisin tuosta Gross-Lehtosen appariks lukee manuskaa. No katotaan kuinka käy. Yleensä huonosti!

Link to comment
Guest Variant
Muuten montako pepsiä(tavalllista/maxia?) vastaa mäyräkoiraa?

 

Mä juon mäyräkoiran siinä ajassa ku pepsiä menis litra. Puolentoista litran pullo olis siis jo tosi reilua.

Link to comment
Guest valtteri

Alle kaksi tuntia aikaa vuoden 2007 viimeiseen Kremikseen! Vielä on aikaa virittää!

 

Nimim. Juuri äsken huomasin että Barn-O-Maticin IDAt ovat auenneet vain noin 50% !!!!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...