KimmoH Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 Nyt otetaan vastaan vinkkejä, kuvia ja linkkejä matkailumallien takapenkeistä. Omassa bussissa on jonkun TI-puusepän väsäämä karu takapenkki, kääntyvällä selkänojalla. Tarkoitus olisi korvata tuo jollain hieman esteettisemmällä kapistuksella. Kolmelle pitäisi löytyä istumapaikat ja nurin kippaamalla takaosastoon muodostuisi makuutilat. Kannattaako alkaa väsäämään itse vai löytyisikö jostain jotain järkeviä runkoaihioita ? Quote
metake Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 Onko tuo sun auto bussi vai pakettiauto? Jos se on pakettiauto niin laki asettaa aika hyvin rajoituksia penkkien tekemiselle, jos taas bussi niin sitten se onkin melko vapaata. Quote
KimmoH Posted November 25, 2012 Author Posted November 25, 2012 Henkilöauto, 1+5 rekisteröity eli edessä kahdelle paikat, takana neljälle. Viime yönä bongasin aircooledin sivuilta rock'n roll sänkyrungon, jotain tuon suuntaista taidetaan lähteä metsästämään. Quote
Tanhis Posted November 26, 2012 Posted November 26, 2012 Tässä olisi muutama googlaamisen arvoinen kohde. -bernard newbury -Westfalia Quote
-tipi- Posted November 26, 2012 Posted November 26, 2012 Mulla oli palliksen alkuperäisessä täysleveässä penkissä niin sanotut Z-saranat, joilla sen sai kätsysti takatavaratilan tasolle. Sit takaloosterissa oli kaksin kerroin 4cm vaahtomuovipatja, jonka toisen puolikkaan kippaamalla siihen penkin päälle sai tosi tilavan sängyn. Samalla tuo patja vaimensi tehokkaasti moottorin ääniä ajon aikana. Matkailukonversiossa kannattaa kiinnittää Suomen oloissa erityistä huomiota lämöeristykseen, koska yöt pelti-/lasipurkissa on kesälläkin koleita. Quote
KimmoH Posted November 27, 2012 Author Posted November 27, 2012 Sambassahan olikin mielenkiintoisia kuvia. Tuota lämmöneristystä tuossa iltana muutamana olen myös pähkäillyt mutta ajattelin laskea vieressä olevan rouvan ja hyvien makuupussien varaan ;) Quote
Recommended Posts