Jump to content

Keulan korkeus


Recommended Posts

Moi!

 

Menny tuo aika muitten asioitten kans ja kohta ois aika ottaa kesäkupla liikenteeseen vaan se vaatii uuden etuakselin.. Vanha oli mulle tullessa nii matala ettei meinannut ajaa pystyä vaikka sääti sen säätöpaloista mahollisimman ylös, joten viime kesänä tottakait kiireessä laikkasin palat irti ja summassa käänsin, korkeudestahan tuli vallan sopiva vaan ajettavuus on perseestä.. Meni vissiin jonkun millin kieroon palat?

 

Kysymys kuuluu: Mullahan ois ainakin yks vakioaksila tuolla varastossa, osaako kukaan sanoo suuntaa paljonko olis korkeus ilman säätöpaloja jos tuon pulttaisin paikoilleen, droppiolat tai ilman. Jollakin rengastuksella vaan ni sais jotain suuntia miettimiseen kun tuo talliaika meinaa olla kortilla..jos joku vois vaikka ohikulkiessa mitata?

 

Auto: 65 kupla eli siis 5-pulttinen

 

Ja sori, en käyttänyt ollenkaan etsintää vanhoista topiceista kun oon niin hätänen...

 

T:Jussi

Link to comment

Juu oon rasvannu, tosiaan toi toinen olka meinas jumia mut puhistelin sen, ja vaihdoin simpukan parempaan. Jäykkä on käänneltävä, ja tosiaan oli ennen tosi matala keula, kiireessä laikkasin säätöpalan ensin yläputkesta irti ja käänsin niin paljon ku sain ja kiinni, sitten sama alaputkelle.. Korkeus on nyt hyvä mut mun mielestä meni siinä jäykäks, toki eihän se nyt huippu ollu ennenkään. Siitä ite ajattelin että jos ne palat meni vähän vinoon?

Link to comment
  • 1 month later...

Tuli käytyä tallissa:niinhän se oli kuten epäilinkin, prässissä purin paketin ja siellähän oli pieniä jälkiä heloissa. Puhdistus, kevyt hionta ja kasaus. Nyt toimii hyvin, en siis saanut edes väljäksi :)

Se on tieten tuo ajan hammas purrut kun tämä auto on enempi seissyt paikallaan kun liikkunut..

Pitäähän nuo vaihtaa uusiin nuo helat ja tapit vaan ei tässä keskellä kesää jouda niitä kalvaamaan..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...