veku Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Mistä löytyis 5X205 jaolla kirppuun leveet takavanteet ja eteen samaa sarjaa kapeemmat saa laittaa ehdotuksia ja jos jollain on ylimääräsenä niin yv:llä tarjota Quote Link to comment
NordBling Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 http://www.vannepaja.fi/ Vie hyvät aihiot tuonne. Quote Link to comment
veku Posted July 9, 2013 Author Share Posted July 9, 2013 siis tehdas tekoisia haetaan Quote Link to comment
NordBling Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Haetko siis alumiinivanteita? Peltivanteista lienee iso osa tehty tuolla, tai Mäkelän toimesta Vauhtipisteessä. Isolla jaolla ainakin Centerlinet maksaa kokolailla perkeleesti, CSP:llä päälle 400€ kappale, muita ison jaon aluvanteita ei heti tuu mieleen. Tästä ketjusta näkee hiukan mitä kaikkee on Suomen autoissa kiinni, aika monessa pikkujako tai jokin muu sovellettu pulttijako. http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/5116-suomen-rantakirput/ Quote Link to comment
Tanhis Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Pim pom 10X15" naapurimaasta ~274,18€ http://www.dalhems.com/Product.aspx?gui ... 983968d9be Ja samaa sarjaa 5x15" ~208,24 http://www.dalhems.com/Product.aspx?gui ... 99b3ef83bb Samoja näytti nopsasti katottuna olevan myös valkoisena. Ja varmaankaan ei pöllömpi idea olisi kysäistä kuplapajalta että löytyisikö sieltä jotain erikoisempaa leveää iso viis vannetta nurkissa pyörimässä ja jos ei niin varmaan osaa ainakin auttaa tilaamisessa. Jos itse olisin kirppuun vanteita hakemassa niin veisin kirpun tyylistä riippuen joko umpinaiset peltivanteet levitettäviksi ja niihin sitte kupu pölärit kiinni. Tai vaihtoehtoisesti peltiset spintit levitettäviksi. Quote Link to comment
NordBling Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Tommosetkin löyty googlettamalla. Sai kymppituumasinakin. Ameriikassa on varmaa kirppuihin ja sandraileihin vaihtoehtoja enempikin, mut ne on kaakana ne. Quote Link to comment
NordBling Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Heikolalla on näköjään leveitä ja kapeita sprint stareja kaupan. Quote Link to comment
mikan Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Kuplapajasta Jussilta saat haluamallasi leveydellä ja offsetilla olevia. Mun etuvanne painoi 6x15 koossa vain 4 kg. Kevyempiäkin on saatavilla, jos varttimaileria on tekemässä. :-) t. Mika Quote Link to comment
Pepe Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Asiallinen rengastus Mikan kirpussa! Quote Link to comment
mikan Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Asiallinen rengastus Mikan kirpussa! Tänks! Muuten jees, mutta keulaa pitäis tuoda sellainen 10 senttiä alaspäin. Ei ollut muuten ihan helppo löytää passeleita takarenkaita. Nuo on Nitto 555 katusliksit. Eihän kirvalla sateella ajella. :-) t. Mika Quote Link to comment
aki Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Voisi kestää vähän enemmänkin kuvasta päätellen. Mulla olisi tuossa ylimääräiset säätöpalat hyllyssä... Tänks! Muuten jees, mutta keulaa pitäis tuoda sellainen 10 senttiä alaspäin. t. Mika Quote Link to comment
ARTO Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Laittaa samalla takamoottorisen Skodan vanteet renkaineen eteen kun ovat 13 tuumaset= tippuu viel lisää alas. Tais täält palstalta löytyy alumiiniset sellaisetkin myyntipalstalta niin säilyy tyylikin. Ja pyh.... Toi on just noin hyvä, kaikkii ei tartte madaltaa. Quote Link to comment
mikan Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Voisi kestää vähän enemmänkin kuvasta päätellen. Mulla olisi tuossa ylimääräiset säätöpalat hyllyssä... Dropit löytyy kyllä ja avis-säätöpalatkin. On vaan ollut vähän pitkässä puussa tekeminen, kun ei akselin keskipalat halunneet siirtyä sivuun kotikonstein. Pelkkä leka ei auttanut, pitäis kait saada hitsipillillä punaiseksi ensin. Laittaa samalla takamoottorisen Skodan vanteet renkaineen eteen kun ovat 13 tuumaset= tippuu viel lisää alas. Tais täält palstalta löytyy alumiiniset sellaisetkin myyntipalstalta niin säilyy tyylikin. Ja pyh.... Toi on just noin hyvä, kaikkii ei tartte madaltaa. Hyvähän se on, mutta vois olla hieman parempi kurvailla, jos keula ei olisi korkeammalla kuin perä. En tiedä, mutta sellaista voisi olla hyvä kokeilla. Jotenkin tuo kirpun aerodynamiikka ja keulan keveys pistää jännittämään moottoritienopeudessa. :-) t. Mika Quote Link to comment
Tanhis Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Voisi kestää vähän enemmänkin kuvasta päätellen. Mulla olisi tuossa ylimääräiset säätöpalat hyllyssä... Dropit löytyy kyllä ja avis-säätöpalatkin. On vaan ollut vähän pitkässä puussa tekeminen, kun ei akselin keskipalat halunneet siirtyä sivuun kotikonstein. Pelkkä leka ei auttanut, pitäis kait saada hitsipillillä punaiseksi ensin. Laittaa samalla takamoottorisen Skodan vanteet renkaineen eteen kun ovat 13 tuumaset= tippuu viel lisää alas. Tais täält palstalta löytyy alumiiniset sellaisetkin myyntipalstalta niin säilyy tyylikin. Ja pyh.... Toi on just noin hyvä, kaikkii ei tartte madaltaa. Hyvähän se on, mutta vois olla hieman parempi kurvailla, jos keula ei olisi korkeammalla kuin perä. En tiedä, mutta sellaista voisi olla hyvä kokeilla. Jotenkin tuo kirpun aerodynamiikka ja keulan keveys pistää jännittämään moottoritienopeudessa. :-) t. Mika Sellanen pikku juttu että tehdas ei ole ajatellut että niitä keskipaljoa irroitettaisin sieltä. Eli pillillä lämmittäminen ja sitten reilusti lekaa antamalla kannattaa olla tarkkana ettei hakkaa akselia vinoon. Itse porasin ennen keskipalan siirtoa ne prässäykset auki, niin palan saa huomattavasti helpommin ilman suurempaa väkivaltaa liikkeelle. Ja koska kyseessä on keulaltaan jonkun verran kevyempi laitois kuin kupla niin voisi olla fiksua napata muutama latta pois akselista niin siittä saisi vähän pehmeämmän. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.