Jump to content

Seosmittarin asennuksesta.


Recommended Posts

Miten olette laittaneet Fmi:n kuplaan,siis kyseessä on 4 johtoinen malli ja johdot aivan liian lyhyet. 1. katkaissut mittarin johtosarjan vai katkaissut lambdan johtosarjan? ja jatkanut sitä liittimen juuresta lisäjohdoilla. Ja minne sijoittanut mittarin kojelautaan? Itse laitoin tuhkakupin kanteen kiinni näin aluksi.

Link to comment

sijoitus: tuulilasissa kiinni kaksipuolisella tarrallanauhalla. (ei mulla ei ole karvainen tuulilasi :) )

 

Lähtee helposti pois kun pitää saada jemmaan.

 

Otetaan kokonaan pois kun säädöt on haettu kohdalleen.

Takas ei laiteta ennenkuin tulee joku häiriö.

 

Näin ainakin pläni tällähetkellä. :) Ulkonevat lisämittarit on rumia.

 

Jan

Link to comment
Mites johtojen kanssa se eniten askarruttaa. Mä kyllä aion jättää sen juuri sen varalle jos tulee jotain häiriötä ja kone vetää laihalle kun oikein polkee ei hajota paikkoja heti....

 

 

Ihan sama mistä katkoo, lisää piuhaa väliin vaan. Itse laittaisin ehkä katkoksen aika kauas anturista, jonnekin missä ei ole niin kuuma.

Mittaustarkkuus ei muutu vaikka laittaisit 2 metriä.

 

Jan

Link to comment
Nois kun on ne muoviliittimet lambaadan ja mittarin välillä ja käsittääkseni siihen ei jatkojohtoa valmista myydä. No huomenna illalla pitäs pelit pelittää toivottavasti.

 

Empä oivaltanutkaan noin hienoa liitinsysteemiä, kun en ole ns. valmista settiä koskaan ostanut. Liittimet huitsin kuuseen ja johtoa väliin.

Link to comment

Epälisin et saat jatkojohdonkin Fmi:ltä, ellei siellä ole tulipalokiirettä kesän jälkeen. Missäpä olis... Mut helppohan niitä on jatkaa ittekin. Fmi:llä voivat vaan testata laitteillaan vaikuttaako pitempi johto mittariin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...