SePi Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Haluaisin tehdä tolle bensapumpulle kytkennät niin, että se kävis vaan silloin kun startataan ja sammuu jos moottori sammuu Löysin sambasta tämän kaavion - toimiiko? Quote Link to comment
Tanhis Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Kait tuo toimisi mutta jos laturi lakkaa lataamasta niin eikö silloin auto sammu. Kait tuohon voisi lisätä vielä tälläisen että sekä öljynpaineen että latauksen pitää stopata että pumppu sammuu. http://i63.photobucket.com/albums/h160/USMCord1/tech/fuelpumpshutoffdiagram.jpg Quote Link to comment
vw54 Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 itse otin tuon releen ohjauksen öljynpaine-anturilta. Pumppu ei pyöri, moottori sammuksissa ja/tai öljynpainevalo palaa. Toiminut ainakin viimeiset 10 vuotta.. Quote Link to comment
SePi Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 (edited) Olipas tuo alkutekstini vähän kökösti kirjoitettu - toki sen pumpun pitäis toimia moottorin käydessäkin... Ihan vaan mahdollisia kahden (tai useamman) releen tuomia vikamahdollisuuksia puolittamaan tämä seuraava ehdotus olis kiinnostavaa kuultavaa täkäläisinä kokemuksina. Elikkä onko joku käyttäny tollaista relettä - jonka kytkentä näyttäis tältä? vw part number is 321 906 059 C edit: Ja kyseessä on siis MSD sytkällä oleva moottori - joten tuo "points" -maininta vaikuttaa hankaloittavalta Edited January 20, 2014 by SePi Quote Link to comment
metake Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Eikös tässä olisi suoraan sopiva tuote: http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zoektrefwoord=3684& Quote Link to comment
SePi Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Eikös tässä olisi suoraan sopiva tuote: http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zoektrefwoord=3684& Kiitos Åke linkistä! Varmaan joku vastaava. Täytyy vielä kysyä Paruzzilta voiko tuin kytkeä MSD:n kanssa jos käyttävät samaa periaatetta kuin tuo mun linkkaama rele Quote Link to comment
Ketsa Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Tulostat tuosta Åken linkistä releen kuvan ja marssti varaosaliikkeeseen kysymään vastaavaa relettä. Monissa ruiskuautoissa kun on vakiona jollain tavalla kummallinen polttoainepumpun rele... Quote Link to comment
SePi Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Tulostat tuosta Åken linkistä releen kuvan ja marssti varaosaliikkeeseen kysymään vastaavaa relettä. Monissa ruiskuautoissa kun on vakiona jollain tavalla kummallinen polttoainepumpun rele... Tuo rele taitaa olla jostain 80 luvun lopun ruiskulla varustetusta golffista? Mutta tällaiset lauseet = May not be compatible with CDI type ignition -saavat mun ymmärryksessä vielä häiriöitä. Niin että luetaanko MSD tollaisten sytytyslaitteiden joukkoon. Ehkä mä teen kokeiluja kahdella tavallisella releellä ja otan joko laturista tai öljynpainevalosta ohjausta niin ei mee kalliit boxit piloille. Jos jollain ON faktaa että homma toimii, niin sitten hienoa relettä kyselemään Quote Link to comment
Pekka Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Valitse TD-signaalilla toimiva polttoainepumpun rele ja haaroita MSD:n kierroslukumittarin lähdöltä sille signaali. CDI puolan (eli MSD:n) signaali saattaa polttaa releen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.