Jump to content

uudet autot, ketä kiinnostaa


Guest Raggare

Recommended Posts

Guest Raggare

huhu, surkeita esityksiä ainaki vw puolella :D

äsken tuos tul koeajettuu uus passatti 2.0FSI koneella, oli romia ja kiiltoo, eiku sisään *kops* "melko matala katto täs.." avain on uus ja hiano, sellanen patukka survastaan koloseen ja painetaan ni joku sähkömoottori rupes surisee? ok ja ajelee "mis täs o käsijarru?" (P) nappula valokytkimen vieres mut ei sitäkään tartte painaa ku lähtee automaattisesti pois. "noh.. sammuks tää" ja kaasua, ei ollu sammunu, mut ei siitä koneesta oikeen tiedä onks se päällä, liikkeelle ku pääs ni joo.. kyllähän sillä pääsee ja kulkee varmaan paremmin ku UN-88 tahi tuo edellisen mallin 1.8 versio, jarrutki toimi mukavan tehokkaasti.. penkit o melkosen kovat ja se käsitukijääkaappi siin keskel oli tiellä ainaki minulle.. takaovet ja takapaksiki taitaa raksahtaa automaattisesti lukkoon ku lähtee liikkeelle, joko ne jenkkirosvojen tavat o suomessaki. olispa ollu automaattilootalla tuoki ni sillähän ois voinu ehk pitempääki kruisata.

 

5 kolffiki tuli testattuu talvel ja se taas oli jotenki muovisen olonen eikä 1.6fsi menohalut paljo esille tullu :o

 

kai noista joku sit tykkää ku niitä ostetaan..

 

notta kyl kelpaa vaan ajella kuplalla mikä tuntuu joka päivä hajoovan enemmän ja enemmän, ikkunat jäässä heel-toe tekniikoita reenaten loksataan viel vähän aikaa tänä vuonna..

 

over and out

Link to comment
Ei oikein mikaan uusi auto sytyta.

Jan

 

Seli seli.

Ja sano ny vielä, että ei kiinnosta

;^)

Lainaus s.h.a:sta

Jan Andersson wrote:

> Alkaa olemaan ajankohtaista miettiä seuraajaa,

>

> mitäs "vastaavaa" olisi tarjolla tuon parjatun S80 turbon tilalle?

>

> Kriteerit:

>

> -Automaatti (ei tingitä)

> - bensa (ei tingitä)

> -isohko henkilöauto tai farkku, kuten S80. Hyvät tilat edustavammallekin

> kyydille. Plus tavaraa mukaan.

> -tehoa ja vääntöä sopivasti, ei saa olla nuhapumppu. Esim. joku Audi 1,8

> turbo ei riitä. Turbo saa toki olla, tai sitten iso, vahva vapari. (ei

> tingitä)

> -etu tai takaveto, ei väliä. Neliveto olisi plussaa jos varustetaso ja

> kokonaishinta pysyvät hyvinä. Volvon tapauksessa neliveto maksaa ns.

> "liikaa" hyötyyn nähden.

> -hyvä veturi, 1700kg kusenhajuinen lasikuitukoppi persiissä kesällä

> silloin tällöin.

> -hinta 50-60 tonnia.

> -Japanilaiset ja ranskalaiset ovat lähtökohtaisesti vertailussa

> heikoilla, samoin mersu ja volkkari.

> - Jaguar heitettiin yhdeksi vaihtoehdoksi, mutta milloinkas britit on

> oppineet tekemään autoja?

> - luotettava pitäisi olla. Varaosien ja huoltojen hinnalla ei ole suurta

> merkitystä. Ei myöskään loppujenlopuksi bensankulutuksella.

> - penkit oltava erityisen hyvät (edessä).

>

> eli.. mitäs muita isoja, melkein edustustason pirssejä on olemassa,

> joita kehtaisi ajaa ja jotka tarjoaisivat tuossa hintahaarukassa

> varustetasoa ja voimaa?

>

> Jan

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...