Jump to content

Volkkari yhdistys?


Recommended Posts

Yhistyksen uusi hallitus on ollu vallassa n. ½ vuotta, pitänee odottaa jonkun aikaa että nähdään mihin suuntaan laiva kääntyy, jos kääntyy. Kuinka jäsenmäärä muuttuu, vai muuttuuko mitenkään jne... Tosin 2000 jäsenestä 1500 on niitä, joille riittää kun se lehti tipahtaa 5 kertaa vuodessa postiluukusta. Eikä 1980:aa kiinnosta yhdistysasiat juurikaan.

 

Nythän sentään isoimpien tapahtumien järjestäjät ovat hallituksessa, eli täten yhistys järjestää tätä nykyä ne parhaat tapahtumat, niin kuin pitääkin. Ennen ei tarjottu, kuin pelkkiä leirintäaluemiittejä.

 

Isolle osalle haardcoor-diehaard harrastajista volkkari yhdistys ei ole antanut mitään, siis kun ei 2 aamiaista ja 5 lehteä vuodessa tuota lisäarvoa. Minusta 'suomen suurin merkkikerho' on kuitenkin suomen suurin wannabe autoharrastajien kerho. Tai mikäs minä olen tuomitsemaan, kai se lienee VW-harrastamista siinä missä muukin, kun tykkää että kupla symppis ja tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöön.

Link to comment
Guest Mika Raussi
Minusta 'suomen suurin merkkikerho' on kuitenkin suomen suurin wannabe autoharrastajien kerho. Tai mikäs minä olen tuomitsemaan, kai se lienee VW-harrastamista siinä missä muukin, kun tykkää että kupla symppis ja tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöön.

Jep! Tää on fiilis miullakin.

 

Ite päätin erota yhistyksestä sillon kun totesin lehden tarjonnan olevan joillekin muille, kun miulle ja totesin foorumin olevan sekavasti jäsennelty ja keskittyvän enemmin käyttöautoharrastamiseen ja symppistelyyn. Ei vaan oo miun juttu.

Link to comment
Guest Raggare

hei! idea, laitetaan volkkaripalsta ry pystyy ja sit oma tapahtuma ja yms, sit voitas perustaa joku uus keskustelupalsta ja whinetä kuinka ne volkkaripalstalaiset on sit pölhöi

ootteks messissä...

Link to comment
Guest Raggare

mutta sit faktoja

 

FVWA:

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 27701 viestiä

Meillä on 2910 rekisteröityä käyttäjää

 

Volkkaripalsta:

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 26993 viestiä

Rekisteröityneitä yhteensä 993 kpl. ( -230 käyttäjää jotka ei oo postannu, FVWA vastaavia ei näy)

 

ens vuonna tulee 2vee täyteen palstan höpinöitä :O

Link to comment
Guest fastghia
FVWA:

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 27701 viestiä

Meillä on 2910 rekisteröityä käyttäjää

 

Noista kait joku 2300 on nimettömiä ei-jäsenten tunnuksia.

 

nimim. Harrastaja0111

Link to comment

Täällähän masinoidaan taas lahkolaistoimintaa.

 

Silloinen uusi hallitus ei osannut alussa kommunikoida jäsenistön kanssa.. samaan aikaan iso uudistus, jota sai arvella foorumin aihepiirijaon perusteella. Kun damage controllin olisi pitänyt olla täysillä käynnissä, vastailtiin vielä tyyliin "kattokaa säännöistä / pöytäkirjoista / tehkää itte paremmin".. ei tuon kokoluokan asioista voi ilmoittaa jälkikäteen. Muutaman kuukauden päästä diplomatia toimi jo hyvin, mutta vahinko oli ehtinyt tapahtua. Suurta joukkoa ei pidä syyllistämän tahi provosoitua sen provoista, vaikka itse olisi oikeassa.

 

Mutta näillä palstoilla mennään, mielestäni tuo episodi oli ainoa kiinnostava pätkä muuten yhdentekevässä puuhastelussa. On melkein ikävä volkkarisaippuaa. Mutta tämä osaltani vanhoista jaksoista, uutta tuotantokautta odotellessa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...