-Alex- Posted August 20, 2018 Posted August 20, 2018 Jätän tämän tähän vain.. -2919cc, 90x101.6 -Scat sisukalut, JE männät -Pauter 5.7 kanget -Billet kannet 50x40 venttiileillä -Billet valurauta sylinterit -13:1 puristus, E85 etanoli polttoaineena -JPM100 nokka 282@0.050" - nosto n. 15.5mm 1.4 keinuilla -Wasp 3 pakosarja stingerillä -50mm ida läppärungot Quote
Jarmo Lummi Posted August 25, 2018 Author Posted August 25, 2018 Hieno kokonaisuus tuo suuri moottorikokonaisuus mitä Alexi tuossa mainosti ja toivotaan jotta menee johonkin erittäin kevytkoppaiseen kiihdytyspeliin ku nuo puristukset viittais jotain sellaista ( Levarilla olisi myynnissä erittäin nopeaksikin todettu ) Nostoo ehkä sais olla enempikin kun nokkahan antais 1,65keinuillekkin mahdollisuuden. Toivottavasti moottorikokonaisuuden kasaa ja viilaukset kohdistukset viimeistelyn koneistukset yms.suorittaa huippu osaaja/osaajat. +300hv ja +300Nm mahdollisuudet ja kiihyttelyssä cromo putkirunkoisella kevyellä 9 vapari aikoja tai matalaa kymppii pohjalevyllisellä kevyellä. Quote
Jarmo Lummi Posted March 30, 2019 Author Posted March 30, 2019 Ahdin kuulemma määrää taas tahdin Quote
-AP- Posted March 30, 2019 Posted March 30, 2019 Humalistonkadun kellarissa joskus viime vuostuhannella opin sellaista, että se joka ei osaa virittää, laittaa tukankuivaajan putkeen ...? 4 1 Quote
Jarmo Lummi Posted April 15, 2019 Author Posted April 15, 2019 Voihan se olla niinkin jotta ku ei saa 200hv vaparista niin jos ahtaa ja ottaa estex 400hv ja si vaikka 600hv 😃 Quote
Jarmo Lummi Posted June 27, 2019 Author Posted June 27, 2019 Oli hieno nähdä kehitystyön hedelmiä kun viimevuonna vaaleahko VW ajeli hyviä aikoja ja useamman vuoden kehityksellä hyvää lopputulemaa aikakorttiin. Koneen tiedothan kaikilla on jo eli sitä si ynnäileen millasii kaluja ja millasii aikakortteja jos kaiken laittaa hyvin samaan ja tai parempaa, isompaa, tehokkaampaa ja kevyempää niin .... No 10,68 on hurjan hyvä aika. Quote
Jarmo Lummi Posted July 24, 2019 Author Posted July 24, 2019 (edited) Alle 11sek moottorin speksithän on yksinkertaiset hyvän suunnittelun ja erinomaisen toteutuksen hedelmiä unohtamatta vaihteiston välityksiä sekä alustan ja korin toimivuutta joilla siirretään sopivilla renkailla teho rataan. 84 x 94, SF tyyppiset kannet hyvin viilattuina 46 / 38 + IDA : t 44sisäkurkuilla, steppi pakosarjalla. FK48 nokalla + 1,5 keinuilla teräs työntötangoin ..... hyvä sytytys antaa kipinää Race bensalle 13,5 puristuksillakin ... täysvälitetty aski spoolilla ja kunnon veetareilla yms... Mitäs jos iskua pidentäis, kannet oiski 48 / 40 venoilla, puristusta 14-15 välille, pro stockkereissakin käytettyä Race bensaa ( olikoha C16 happirikasta? ), suorasytytys tai hukkakipinä, ruisku .... tai iiisot kaasarit .. Kilpamoottorihan lähdetään rakentamaan rahakukkaroon katsomalla, sen jälkeen katsotaan mistä korista tekee, osakasa tulee hommata vaihteistoa ja muitakin kilkkeitä myöden sen mukaan mitä kukkaro antaa myöden. 14sek kiihy VW on jo ihan hyvää meininkii ja siitä si parantaa. Edited August 5, 2019 by Jarmo Lummi Quote
Jarmo Lummi Posted July 9, 2020 Author Posted July 9, 2020 Englen 2300 nokka taitaa olla ihan hyvä myös vaihtoehtona kun kalkulaattoreissa pyörittelee on potenttiaalia tulosta syntynyt ja ei niin pahan hintasta 1,5 keikuilla nostoakin sopivasti. Quote
Racing Posted July 16, 2023 Posted July 16, 2023 (edited) Paljonko laittaisitte jousipaineita Engle 125+1.25 keinut yhdistelmään?40x35.5 Rst venat,alutangot ja pieper kevyet nostajat,cromolautaset vaihtuu (ehkä) kevyisiin titaanisiin vielä. AS. Korkeus 39,5 ,riittääkö oma ajatus n. 120kg maksiminostolla noin 13mm ja kiinni seetipaine yli 60kg? Edited July 16, 2023 by Racing Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.