Jump to content

VW Stroukkeri / katu / kisakone / laatikko / juttusia


Recommended Posts

Posted

Jätän tämän tähän vain..

 

 

-2919cc, 90x101.6

-Scat sisukalut, JE männät

-Pauter 5.7 kanget

-Billet kannet 50x40 venttiileillä

-Billet valurauta sylinterit

-13:1 puristus, E85 etanoli polttoaineena

-JPM100 nokka 282@0.050" - nosto n. 15.5mm 1.4 keinuilla

-Wasp 3 pakosarja stingerillä

-50mm ida läppärungot

Posted

Hieno kokonaisuus tuo suuri moottorikokonaisuus mitä Alexi tuossa mainosti ja toivotaan jotta menee johonkin erittäin kevytkoppaiseen kiihdytyspeliin ku nuo puristukset viittais jotain sellaista ( Levarilla olisi myynnissä erittäin nopeaksikin todettu ) Nostoo ehkä sais olla enempikin kun nokkahan antais 1,65keinuillekkin mahdollisuuden. Toivottavasti moottorikokonaisuuden kasaa ja viilaukset kohdistukset viimeistelyn koneistukset yms.suorittaa huippu osaaja/osaajat. +300hv ja +300Nm mahdollisuudet ja kiihyttelyssä cromo putkirunkoisella kevyellä 9 vapari aikoja tai matalaa kymppii pohjalevyllisellä kevyellä.

  • 7 months later...
Posted

Humalistonkadun kellarissa joskus viime vuostuhannella opin sellaista, että se joka ei osaa virittää, laittaa tukankuivaajan putkeen ...?

  • Like 4
  • Confused 1
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Oli hieno nähdä kehitystyön hedelmiä kun viimevuonna vaaleahko VW ajeli hyviä aikoja ja useamman vuoden kehityksellä hyvää lopputulemaa aikakorttiin. Koneen tiedothan kaikilla on jo eli sitä si ynnäileen millasii kaluja ja millasii aikakortteja jos kaiken laittaa hyvin samaan ja tai parempaa, isompaa, tehokkaampaa ja kevyempää niin .... No 10,68 on hurjan hyvä aika.

Posted (edited)

Alle 11sek moottorin speksithän on yksinkertaiset hyvän suunnittelun ja erinomaisen toteutuksen hedelmiä unohtamatta vaihteiston välityksiä sekä alustan ja korin toimivuutta joilla siirretään sopivilla renkailla teho rataan. 84 x 94, SF tyyppiset kannet hyvin viilattuina 46 / 38 + IDA : t 44sisäkurkuilla, steppi pakosarjalla. FK48 nokalla + 1,5 keinuilla teräs työntötangoin ..... hyvä sytytys antaa kipinää Race bensalle 13,5 puristuksillakin ... täysvälitetty aski spoolilla ja kunnon veetareilla yms...

 

Mitäs jos iskua pidentäis, kannet oiski 48 / 40 venoilla, puristusta 14-15 välille, pro stockkereissakin käytettyä Race bensaa ( olikoha C16 happirikasta? ), suorasytytys tai hukkakipinä, ruisku .... tai iiisot kaasarit ..

 

Kilpamoottorihan lähdetään rakentamaan rahakukkaroon katsomalla, sen jälkeen katsotaan mistä korista tekee, osakasa tulee hommata vaihteistoa ja muitakin kilkkeitä myöden sen mukaan mitä kukkaro antaa myöden. 14sek kiihy VW on jo ihan hyvää meininkii ja siitä si parantaa.

Edited by Jarmo Lummi
  • 11 months later...
Posted

Englen 2300 nokka taitaa olla ihan hyvä myös vaihtoehtona kun kalkulaattoreissa pyörittelee on potenttiaalia tulosta syntynyt ja ei niin pahan hintasta 1,5 keikuilla nostoakin sopivasti.

  • 1 year later...
  • 1 year later...
Posted (edited)

Paljonko laittaisitte jousipaineita

Engle 125+1.25 keinut yhdistelmään?40x35.5 Rst venat,alutangot ja pieper kevyet nostajat,cromolautaset vaihtuu (ehkä) kevyisiin titaanisiin vielä.


AS. Korkeus 39,5 ,riittääkö oma ajatus n. 120kg maksiminostolla noin 13mm ja kiinni seetipaine yli 60kg?


 

 

 


 

 

 

Edited by Racing

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...