Guest ManuOtus Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 elikkä elikkä, projektinahan on mulla vm. 74 kuppeli, johon olen niitä pohjan peltejä hakenut ja nyt olisi löytynyt TODELLA hyvä pohja, ainut että se on vm 70. käsittääkseni pohja sopii ihan normaalisti tähän 74 koppaan? korjatkaa jos olen väärässä kiitos. Mites on katsastamisen kanssa ongelmia odotettavissa? pohjalle löytyy paperit, eli pitäisi saada kilpiin? Syy miksi kiehtoo tämä vm 70 pohja on että siinä tulee kaikki muutkin osat mukaan pois lukien koppa, joka oli ollut laho ja päätynyt paaliin... eli kohta olisi myytävä tämä oheis materiaali mitä tulee pohjan mukana nurkkiin pyörimään... 1200cc käynti kuntoinen moottori kaikilla oheis laitteilla, etuvalot takavalot penkit ratti+muu ohjaus hilpetööri etu akselisto taka akselisto laatikko rattaat kesä kumeilla takalasi takasivulasit vänkärin ovi laseineen ovipahvit ja muut verhoilupahvit bensatankki lokasuojat ympäriinsä autoa nokkapelti takapelti eli jos on kiinnostusta niin nuo osat ainakin on kohta puoleen myynnissä TODELLA halvalla ---> jos ei kelpaa niin menevät romulle ---> ei tilaa säilyttää tavaraa Kaikki neuvot, vinkit ja ohjeet ovat tervetulleita jotta rakentaminen helpottuisi. t. Manu Quote Link to comment
Ketsa Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 -74:sen penkit ei käy tuohon -70:n pohjalevyyn. Autoon voi muutoskatsastaa toisen pohjalevyn niin halutessasi, eli halutessasi voi säilyttää kuplasi -74 papereilla. Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 penkit tulevat jostain toisesta autosta... sen tiesin että penkkien kiinnitys on erillainen. Quote Link to comment
Pepe Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Vaihtaa sen pohjalevyn, korista hioo mahdolliset sarjanumerot pois ja ei kerro kenellekään? Noin m*nä ainakin tekisin. Edit: Koska nimeltämainitsematon autoharrasteporukka on julkisesti nostanut huuhaa-kyttäysvouhotuksen pystyyn, sensuroin "Minä" sanasta i:n pois, jolloin olen tunnistamattomissa eikä "VITUN KATSASTUSUKKO!!!11!" saa tietää ketä tarkoitin!!!111 Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Vitun katsastusukko, vitun poliisi, saatanan ake ja varsinkin hevonvitun käräjäoikeus. Kaikki ovat vaan oottamassa miten pääsevät kiusaamaan viatonta ihmistä. Eikö niin? Quote Link to comment
-MITO- Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Juu sen takia kaikki rakentavat autojaan. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 jumatsuikula jätkät, varsin ronskia kielenkäyttöä teillä :O Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 penskeles. minä luulin et tullut hirveesti apuja ku oli tullut paljon kommenttia mutta ei, kuhan vaan huvikseen käyty kiroilemassa ja manaamassa konttoria :) Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Kuinka on sopiiko esim 68-70(tai 65-67) pohjalevy ovaalin/splitin koppaan? Siis jos ei ole tekemässä mitään orkkis vehjettä? (niin ja väsyttävää tuo AKEntin pelko) Quote Link to comment
Hebster52 Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Kyllä käy. Joudut vain hieman muuttaa taka sisälokasuojia jotta uudemman pohjan pitemmät/korkeammat iskarikiinnikkeet mahtuu. Quote Link to comment
Guest rodman Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Mitäs jos laitat sen `70 pohjalevyn ja `74 kopan, kasaat valmiiks ja kilvität `70 mallisena...? Eikä ala ees miettimään mitään muutoskatsastuksia. Itse tekisin noin. Vai onko joku taika et pitää olla papruissa seiskanelonen? Meilläpä ei ainakaan AKEntteja pelätä... :) Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 ei taida paljo aken vakoojii kiinnostaa onko johonkin peruskuplaan vaihdettu kori joka on lähes samaa vuosmallia ja muutenkin ikkunoiltaan samaa sarjaa. Quote Link to comment
joksa Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 ei taida paljo aken vakoojii kiinnostaa onko johonkin peruskuplaan vaihdettu kori joka on lähes samaa vuosmallia ja muutenkin ikkunoiltaan samaa sarjaa. tai ainakin melkein samoilla ikkunoilla... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 70-kuplaan sais mustat kilvetkin... Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Mitäs jos laitat sen `70 pohjalevyn ja `74 kopan, kasaat valmiiks ja kilvität `70 mallisena...? Eikä ala ees miettimään mitään muutoskatsastuksia. Itse tekisin noin. Vai onko joku taika et pitää olla papruissa seiskanelonen? Meilläpä ei ainakaan AKEntteja pelätä... :) tuo kävi mielessä ja todennäköisesti noin teenkin. Sitten seuraava kysymys, se vm. 74 on 1600, virinokalla, putkistolla ja kaasuttimella ja kaikki on merkitty rekisteriotteeseen. onko ongelmia tiedossa jos olen siirtämässä ko laitteistoa siihen vm. 70 pohjaan joka on orggis 1200 papereilla???? muutoskatsastus, vai tuleeko kaikki otteeseen kun rekisteröin auton? Ja että kysymykset eivät loppuisi kesken niin seuraavaa: kun puhutaan että pitää olla paperit niin niin mitä kaikkea se konttori vaatii että saa auton kilpiin? Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 ei taida paljo aken vakoojii kiinnostaa onko johonkin peruskuplaan vaihdettu kori joka on lähes samaa vuosmallia ja muutenkin ikkunoiltaan samaa sarjaa. tai ainakin melkein samoilla ikkunoilla... mitä eroa on ikkunoissa? Quote Link to comment
Guest Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 takaikkunan koko eroaa vm 70 on pienempi kun 74 mallin,74 myös vastuslangat lasissa kun 70 ei oo jollei ole 1500 malli.ja papereista pitää löytyy rekisteriote (viimisen henkilön jonka nimissä kilvissä)ja sen jälkeen kaikkien omistajien luovarit jos useampii.ilmoitus osa jää konttorille kun poistaa kilvistä.rek otekaan ei välttämätön kun jäljennöksen voi tilata akesta n.10e luokkaa.jos haluu sen 1600 cc.n paperihin laillisesti täytyy muutoskatsastaa se1200 sit leimatessa,tuskin tuottaa ongelmii koska 1600 kuplia on ollu alunperinkin maahantuotaessa. Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 hyvä tietää niin ei rupea sovittelemaan sitä 70 takalasia tuohon 74 koppaan :) Quote Link to comment
Racing Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 71 tuli viimeinen "pienempi" takalasi samoin kun ensimmäistä vuotta puolikuut läpivirtaustuuletuksen ritilät takapilareihin.,72 suureni ikkunalasi taas viimeisen kerran. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.