Jump to content

pientä yhdistelyä.??


Guest ManuOtus

Recommended Posts

Guest ManuOtus

elikkä elikkä, projektinahan on mulla vm. 74 kuppeli, johon olen niitä pohjan peltejä hakenut ja nyt olisi löytynyt TODELLA hyvä pohja, ainut että se on vm 70. käsittääkseni pohja sopii ihan normaalisti tähän 74 koppaan? korjatkaa jos olen väärässä kiitos.

Mites on katsastamisen kanssa ongelmia odotettavissa? pohjalle löytyy paperit, eli pitäisi saada kilpiin?

 

Syy miksi kiehtoo tämä vm 70 pohja on että siinä tulee kaikki muutkin osat mukaan pois lukien koppa, joka oli ollut laho ja päätynyt paaliin...

 

eli kohta olisi myytävä tämä oheis materiaali mitä tulee pohjan mukana nurkkiin pyörimään...

 

1200cc käynti kuntoinen moottori kaikilla oheis laitteilla,

etuvalot

takavalot

penkit

ratti+muu ohjaus hilpetööri

etu akselisto

taka akselisto

laatikko

rattaat kesä kumeilla

takalasi takasivulasit

vänkärin ovi laseineen

ovipahvit ja muut verhoilupahvit

bensatankki

lokasuojat ympäriinsä autoa

nokkapelti

takapelti

 

eli jos on kiinnostusta niin nuo osat ainakin on kohta puoleen myynnissä TODELLA halvalla ---> jos ei kelpaa niin menevät romulle ---> ei tilaa säilyttää tavaraa

 

Kaikki neuvot, vinkit ja ohjeet ovat tervetulleita jotta rakentaminen helpottuisi.

 

t. Manu

Link to comment

Vaihtaa sen pohjalevyn, korista hioo mahdolliset sarjanumerot pois ja ei kerro kenellekään? Noin m*nä ainakin tekisin.

 

Edit: Koska nimeltämainitsematon autoharrasteporukka on julkisesti nostanut huuhaa-kyttäysvouhotuksen pystyyn, sensuroin "Minä" sanasta i:n pois, jolloin olen tunnistamattomissa eikä "VITUN KATSASTUSUKKO!!!11!" saa tietää ketä tarkoitin!!!111

Link to comment
Guest Mika Raussi

Vitun katsastusukko, vitun poliisi, saatanan ake ja varsinkin hevonvitun käräjäoikeus.

 

Kaikki ovat vaan oottamassa miten pääsevät kiusaamaan viatonta ihmistä. Eikö niin?

Link to comment

Mitäs jos laitat sen `70 pohjalevyn ja `74 kopan, kasaat valmiiks ja kilvität `70 mallisena...? Eikä ala ees miettimään mitään muutoskatsastuksia. Itse tekisin noin.

 

Vai onko joku taika et pitää olla papruissa seiskanelonen?

 

Meilläpä ei ainakaan AKEntteja pelätä... :)

Link to comment
Guest ManuOtus
Mitäs jos laitat sen `70 pohjalevyn ja `74 kopan, kasaat valmiiks ja kilvität `70 mallisena...? Eikä ala ees miettimään mitään muutoskatsastuksia. Itse tekisin noin.

 

Vai onko joku taika et pitää olla papruissa seiskanelonen?

 

Meilläpä ei ainakaan AKEntteja pelätä... :)

 

tuo kävi mielessä ja todennäköisesti noin teenkin.

Sitten seuraava kysymys, se vm. 74 on 1600, virinokalla, putkistolla ja kaasuttimella ja kaikki on merkitty rekisteriotteeseen.

onko ongelmia tiedossa jos olen siirtämässä ko laitteistoa siihen vm. 70 pohjaan joka on orggis 1200 papereilla????

muutoskatsastus, vai tuleeko kaikki otteeseen kun rekisteröin auton?

 

Ja että kysymykset eivät loppuisi kesken niin seuraavaa: kun puhutaan että pitää olla paperit niin niin mitä kaikkea se konttori vaatii että saa auton kilpiin?

Link to comment
Guest ManuOtus
ei taida paljo aken vakoojii kiinnostaa onko johonkin peruskuplaan vaihdettu kori joka on lähes samaa vuosmallia ja muutenkin ikkunoiltaan samaa sarjaa.

 

tai ainakin melkein samoilla ikkunoilla...

 

mitä eroa on ikkunoissa?

Link to comment

takaikkunan koko eroaa vm 70 on pienempi kun 74 mallin,74 myös vastuslangat lasissa kun 70 ei oo jollei ole 1500 malli.ja papereista pitää löytyy rekisteriote (viimisen henkilön jonka nimissä kilvissä)ja sen jälkeen kaikkien omistajien luovarit jos useampii.ilmoitus osa jää konttorille kun poistaa kilvistä.rek otekaan ei välttämätön kun jäljennöksen voi tilata akesta n.10e luokkaa.jos haluu sen 1600 cc.n paperihin laillisesti täytyy muutoskatsastaa se1200 sit leimatessa,tuskin tuottaa ongelmii koska 1600 kuplia on ollu alunperinkin maahantuotaessa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...