Jump to content

Mitä takapenkin alta pitäisi löytyä?


Recommended Posts

Mitenhän noiden lämpöputkien takapenkin alla pitäisi mennä 63 kuplassa?

Pitäiskö tossa vasemmalla puolella (alempi kuva) olla tollanen samanlainen harmaa osa kun oikealla puolella? Nyt siinä on mystinen putki 70-luvulta... Ja tuleeko tosta harmaasta osasta vielä joku putki siihen kickpaneliin tms?

 

Jos jollain ois vaikka kuvaa aiheesta, niin oisin taas vähän viisaampi. Löysin Thesambaa selailemalla vaan kuvan 64:sta, missä toi on ihan erilainen.

 

lampoputki.jpg

mysteerioputki.jpg

Link to comment
Guest Raggare

no eihän siitä mitää kuvaa saanu ku on niin museovehjes, kaik villat muut niitten röörien päällä.. mut sellasta samanvahvusta putkee se on se Y-putki ja tulee siihen takajalkotilaan.. näin siis vuosimallissa 64.....

post-8-13888358056661_thumb.jpg

Link to comment

Kyllä toi ylempi kuvista on ihan vastaavan näkönen ku mun vuosimallin 63 kuplassa, kuskin puolella tommosta harmaata ei ole, ainakaan minulla.

 

Tosin minulla tuossa harmaan takapenkin alle suuntaavassa lämmityskanavassa on muovipussia ja arulla köytettynä kiinni, ei muuten tule etukabiiniin lämmintä tarpeeksi, ainakaan näillä keleillä ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...