Jump to content

Typ 3 1968 tl rojekti


Recommended Posts

Budjettiversio tuulensuojalevyä ja kovalevyä yhdistelemällä? Rahamiehen vaihtoehto.

 

Luukku todennäköisesti on vielä ehjä joten alapuolelle alumiinipintaista äänieristysplootua motonet/biltema-linjalta?

 

Päälle tuo valmis tai metritavaravinyylistä itse leikkelemällä ja vinyylimaalilla&mallineella tekstit?

 

 

Tämä on nimittäin ongelma omallakin kohdalla, T34:ssa: Siellä kyllä kaikki vielä ovat mutta aika surkeassa kunnossa.

Link to comment

Siis t34 ghiassa ja fastyssähän on ensiksi tuo heinäbitumieriste missä tuo siisti pinta jossa auf ja zu merkit maalattuna tms. Sitten sen päälle tulee vielä erillinen ns päällipinta kulmistaan neppareilla kiinni.

Link to comment
  • 2 months later...

Joo sivuvilkkuja ei ollut eikä reikiäkään. Eikös typ 3 "sivuvilkut" ole ollut vain Suomessa vilkkuina oranssilla lasilla. Muissa maissa äärivaloina pun valk. Näin muistaakseni kun katsellut ulkomaisia kytkentäkaavioita. Muutenkin toi on joku perushalpa versio. Ihan karvalakki sisusta, ei pop out takasivulaseja, ainostaan helma ja kylkilistat. Bensamittarin anturia ei paljo tarvi rassailla ku joku on tunkenu sinne kuplan anturin mikä ei toimi. Jos ton sais vielä museoleimaan ni sitte olis kaikki korimallit museoituna. Loput voi sitte pilata :). Tää peli on katsastettu viimeksi 1985 ja samana vuonna poistettu rekisteristä. Lopullinen katoaminen on vuodelta 88. Minulle kulkeutui 2005. On täytyny tulla aika paljo kilometrejä kun 16 vuotta on ajettu ja perässä tehtaan vaihtomoottori. Ei tietoa mistä alunperin mutta löytyy kopio Hesarista jossa myynnissä 23.9.84 Varistossa josta kulkeutunut Porvooseen. Etupuskuri tarvis saada ja jotain muuta pientä esim moottoriluukun suljin linkku ennen yritystä museolle. Osaako joku sanoa onko noi kuvan kapselit typ 3 69 mallin vai jonkun muun. Ikinä nähnytkään tuollaisia

Edited by lasse haukkavuori
Link to comment

Nopeasti kurkkasin boxervillessä ja bloketissa tällähetkellä myynnissä olevia kolkkeja ja mietin myös omaa ruotsin tuontiani niin kaikissa on sivuvilkut.

 

Ruotsin specialiteetti taasen on isommat takaheijastimet kuin vastaavissa suomiautoissa.

Link to comment

Miun Ruotsin tuonnissa oli kuitulokarit edessä, joten vilkut on voitu poistaa siinä vaiheessa. Tosin Samban kytkentäkaavioistakin ne poistuu '68-'70 kaaviosta.

 

Blocketin ja Boxervillen säljes '68:a ei kannata pitää benchmarkkina, koska siinä muitakin väärän vuosimallin rävellyksiä. B-villessä myynnissä oleva '69 taasen on ilman sivuvaloja.

Edited by -tipi-
Link to comment
  • 2 weeks later...

Museotarkistus hyväksytty. Papereita odotellessa. Nyt on kaikki korimallit kotona museorekisteröitynä. Nyt viel ku löytää typ 34 ghian niin sit olis bueno. Ens talven projekti on ton pilatun kuvan lilan palauttaminen ajokuntoon(maalaus). Seuraavaksi hyppäys vieraaseen eli volvo pv 544 on ensi talvena työn alla ja kesäksi 2016 ajoon. Lähetys vaikenee ja ei kun autotalliin

  • Like 2
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...