Jump to content

kuuman kesto maalit


Recommended Posts

Ei pysy.

 

jos haluat kokeilla vähän parempaa sprytä niin kenties VHT valikoimista löytyy. Jenkkimaali, "Very High Temperature" tuo lyhenne alunperin ;)

 

 

Itse olen ollut tyytyväinen POR20 pakosarjamaaliin, toinen jenkkimerkki.

 

Horna ei ole ollut yhtä hyvää.

 

Jan

Link to comment

Joku suomessa tuo, en nyt muista mikä firma ja missä. palstalta vois ehkä löytyä haulla, tai sitten Subaruclubfinland.net foorumilta. Jommassakummassa mielestäni joku mainitsi.

 

 

Jan

Link to comment
menee vielä kauemmaksi lappeenrannasta..... hmm saiskohan tuo paikallinen jenkkitarvike puoti tilattua tuota..... tai sit jostakin muualta ?

 

mitäs väliä etäisyydellä, kun tilaa postitse tuotteen?

 

Jan

Link to comment
Guest ritariässä

mä laittoin triplen pakoputkistoon jotain wurthin harmaan/hopeen sävyistä talvella 97/98 ja ei oo vieläkään lähteny edes pakoputkiston juuresta.

 

hyvät aineet ja paskat pohjat= paska lopputulos

Link to comment

Vht:n kuumankesto pinnoite joka kestää 1500fahrenheit on pysynyt hyvin. Se vaan täytyy "paistaa" putkeen kiinni. Löytyy lähes jokaisesta maalikaupasta. Paistamisen tein ite niin että laitoin kuumailmapuhaltimen töhöttämään putki kerrallaan. voihan sen paistaa keittiön uunissakin jos saa kotijoukkojen komentajalta luvan.

Link to comment

Onko tämä Arto:n käyttämä wurth-maali ns. alumiini-spray?

Monet ovat kehuneet wurthin-maalia kestäväksi. Monet maalit (spray) kestää kuumaa mutta ei kosteutta, kesän jälkeen putki jo pintaruosteessa...

Link to comment

BLACK SATIN

Musta satiinikiiltoinen, kaikkein edistynein pakosarjapinnoite, jolla on markkinoiden paras lämmöneristyskyky. Helppokäyttöinen keraameilla vahvistettu pinnoite, jota käyttävät niin kisatiimit kuin autovalmistajat. Black Satin kestää 1100ºC metallin lämpötilan säröilemättä ja hilseilemättä. Öljytahrat eivät pala siihen kiinni. Black Satin ei vaadi uunitusta, vaan kovettuu asennettuna. Estää tehokkaasti lämpösäteilyn. Comp Camsin testissä konehuoneen lämpötila putosi keskimäärin 64°C pinnoittamattomiin sarjoihin verrattuna.

 

mie tilasin tuota jaksais hakea vaan matkahuollosta pois huomenna jos jaksaa pirun pakkaset!

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest heikkipa
http://koti.mbnet.fi eli mobitive Liljendahlissa tai joku sellainen paikka. Itse tilasin pari vuotta sitten kuumankestosinistä ja on pysynyt kuin tauti imusarjassa ja vielä sylkkyjen päässä. Itse maalasin T1:en lohkon ja muita koneen osia kaupan 600 ºC punaisella ja on pysynyt yllättävän hyvin, mutta maalasin useampaan kertaan ja nyt pinta on hieman "appelssiinilla" Pakosarjaa en ole jaksanut käsitellä että ei siitä kokemuksia.
Link to comment
  • 1 year later...
Guest Hande

Itselläkin olisi savupiippujen maalaus edessä. Törmäsin tähän triidiin ja alkoi kiinnostaan toi BLACK SATIN - pinnoite. Mistäs tuota ainetta saa ja minkähän hintasta mahtaa olla? Tai oisko muita päteviä vaihtoehtoja? Ei oikein toi King - kuumankesto hopea tahdo pysyä ja ei jaksais kattella noita ruosteisia paisareita

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...