jupsu Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Minkäslaisia irtoperiä ootte kupliinne tehneet? Aattelin vaan että se kannattais tehä nytten kun meinasin maalata kuplan. Jos jollakin ois vaikka kuvia tai jotain sinne päin. Kiitos vastauksista jo etukäteen. Quote Link to comment
Tanhis Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Kantsii katsoa haulla Quote Link to comment
x-pj Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Minä tein Doodahin ohjeiden mukaisesti. Joskus löysin Sambasta, mutta en enää. Eli ensin valmistelin irtoperälle kiinnitysmekanismin sisäkkäin menevistä putkista. Sitten perä poikki, mutta pelkästään kiinitysmekanismin kohdalta. Sen jälkeen kiintysputkien hitsaus koriin ja viimeisenä perän katkaisu kiinnityskohdan ylä ja alapuolelta. Perän lukitus paikoilleen putkien läpi menevillä pulteilla. Tässä Doodahilta pöllitty kuva lopputuloksesta. 2 Quote Link to comment
Ketsa Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Mä päädyin viimeksi tuollaiseen niittimutteriviritykseen. Quote Link to comment
Soukka Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Mulla on toi niittimuttereilla tehty ja voisin väittää että tuo mistä x-pj laittoi kuvan on parempi tai sitten vain tein sen itse huonosti kun ensin hitsasin lattaraudan kiinni ja tein merkit niittimuttereille niin nyt on ruma 1mm rako mikä näkyy konepellin ja lokarin välissä sen parin sentin matkan. Tossa on jotain kuvia siitä http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/20371-kes%C3%A4k%C3%A4yttis/?do=findComment&comment=192264 Quote Link to comment
Ketsa Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Aiheuttaisiko kovin vahvalta näyttävä lattasi & sahauslinjasi ongelman? Omassani olen varsin tyytyväinen siihen kuinka tuo istuu ja irrottamisen helpputeen verrattuna edelliseen versiooni (pyöreät pitkittäisputket). Tuon isomman sivupalan lisäksi tuo on tuettu yläreunasta pienellä alumiinin palalla. Quote Link to comment
Soukka Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Aiheuttaisiko kovin vahvalta näyttävä lattasi & sahauslinjasi ongelman? Omassani olen varsin tyytyväinen siihen kuinka tuo istuu ja irrottamisen helpputeen verrattuna edelliseen versiooni (pyöreät pitkittäisputket). Tuon isomman sivupalan lisäksi tuo on tuettu yläreunasta pienellä alumiinin palalla. Voi olla. Ilman lokareita toi on ihan lötkö. Olisin tehny tuommosen neliöprofiili version mutta ei ollu tavaraa hyllyssä niin tein tommosen. Ei toi oikeasti kyllä kauhean näppärä ole jos haluaa vaikka ajaa vähän kadulla ja sitten säätää kaasareita kun joutuu ottamaan lokarit irti ja lisäksi jos on niin puskurin tai t-barsit. Quote Link to comment
Guest a-p Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Voisikohan se millin rako johtua niinkin yksinkertaisesta syystä kuin että se on tullut leikatessa 1mm terällä. Mulle käynyt kerran niin ihan toisessa jutussa. Quote Link to comment
Soukka Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Voisikohan se millin rako johtua niinkin yksinkertaisesta syystä kuin että se on tullut leikatessa 1mm terällä. Mulle käynyt kerran niin ihan toisessa jutussa.Varmaan joo mutta tuolla neliöprofiili versiolla saa sen asennus vaiheessa nollattua helposti eikä käy niinkuin mulla että se jää ajatteluvirheen takia olemaan. Vois tietty kairaa reiät isommiksi. Quote Link to comment
Recommended Posts