Jump to content

Valokuvien näkymättömyys?


Guest a-p

Recommended Posts

Käytän android tablettia ja nyt on tullut ongelmia valokuvien näkymisessä. Monet näkyy ihan ok, mutta esim. Tipin timmyn ratti äänestys kuvat eivät näy eikä Mican moto topiikin kaikki kuvat, enemmistö näkyy. Auttakaa mua saamaan kaikki kuvat näkymään! Hyvät neuvot olisivat tarpeen kun en ole vielä it-nörtti.

Link to comment

Mä oon vähän kädetön näissä kuvajutuissa, mutta mulla ollut kaikki palstan kuvat jo pitkään google+ palvelussa ja toiminut ihan ok, mutta jossain vaiheessa palvelun sivut muuttuivat ja nyt kun otan ihan samanlailla linkin kuviin, niin tulee joku ihan pirun pitkä rimpsu. Eli vikaa on myös varmasti täällä päässä. Jännä vain että osa näkee kuvat ja osa ei.

 

Laitoin uuden kuvan google+ palveluun ja kopioin linkin samasta kuvasta  kahdella eri tavalla. Näkyykö molemmat alla olevat kuvat?

Ekassa olen kirjautuneena kun kopioin linkin ja toisessa kirjautuneena ulos. Tulee ainakin hieman erilaiset linkit.

 

Kirjautuneena:

n41qQgbomNVnQzLSCnI2bn6ePvS8LsTHN72YI7IK

 

 

Ei kirjautuneena:

uflRCXr6JB99xOiKSNTrSXa4qua3BK_ebIP43R78

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...