P_Valtonen Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Morjens. Tuossa olis kone, joss ö vuotoa "jostakin". Yksi lähde vois olla ö-pohjassa oleva hapettuma. Tuossa kuva, jossa olen porakoneella vetässy kaiken hapettumaan pois. Poranterä siis lastunnu jo mankkua. Quote
P_Valtonen Posted February 25, 2016 Author Posted February 25, 2016 (edited) Mitä lie sössin kännykällä, mutta taas mennään Eli ohessa "ennen" kuva Edited February 25, 2016 by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted February 25, 2016 Author Posted February 25, 2016 Tuossa saman lohkon toinen puolisko. Quote
Roope Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 (edited) Onnistunee tällä varmaan parhaiten http://www.belzona.com/product_information/pfs/Finnish/Fi1111pf.pdf Edited February 25, 2016 by Roope Quote
P_Valtonen Posted February 25, 2016 Author Posted February 25, 2016 Ny o sen verran ahtoja loppuviikon VW risteilyn kunniaksi, että tämä case jatkuu ensiviikolla bilteman töfnän levityksen ja muokkaamisen muodossa. Quote
kerkko Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 Epoksin ja alumiinin kanssa askarreleena ei osaisi odottaa hyviä eikä pysyviä tuloksia. Mutta mielenkiinnolla ja kannustaen odotamme tuloksia. Hienoa jos onnistuu! K. Quote
P_Valtonen Posted March 2, 2016 Author Posted March 2, 2016 (edited) Eilen mömmö levitetty pinnoille. Kuivunut pinta viilattu tasaseksi. Koneen kasaus jatkuu tästä eteenpäin. Palaan asiaan kun koe pöräytetty ja joku arvio saatu pysyvyydestä. Edited March 2, 2016 by P_Valtonen Quote
multanen Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Mites ihan tää klassikko? Plastik-pattinki on pöly-Esteri pohjaista, Valtosen käyttämä epoksipohjaista. Yleensä epoksi ollut muualla selkeesti parempi aine... Olisko tässäkin? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.