Pietari Perkinen Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Joo, otsikossa tuo lukee. Kun kirjaudun palstalta pois ja menen vaikka seuraavana päivänä, niin olenkin jo valmiiksi kirjautunut?!?! Quote Link to comment
Paadre Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Mulla on muuten sama ongelma. En ole vaan kehdannu kysellä kun luulin, että olen itse (taas) kossinut jotain. 1 Quote Link to comment
Tanhis Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/10033-kirjautumisen-pysyminen/ Quote Link to comment
Paadre Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Ok, kiitos tästä. Nyt tietää mistä johtuu. Quote Link to comment
Pepe Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Pietari Perkinen ja Paadre, mikä nettiselain käytössä? Tanhiksen linkittämän ketjun keskustelu on käyty vanhan foorumisoftan aikana. Quote Link to comment
pihlis Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Pietari Perkinen ja Paadre, mikä nettiselain käytössä? Tanhiksen linkittämän ketjun keskustelu on käyty vanhan foorumisoftan aikana. Näkyy Pihliksellä jääneen tunnarit päälle, eli lainaanpa niitä. Oleellista tuossa Tanhiksen linkittämässä on se viimeisin viesti. Eli tunnarit on selaimen muistissa. T: Ykä Quote Link to comment
Hebster52 Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Mikä omasta mielestä on hyvä asia niin ei tarvi joka kerta kirjautua kun täällä käy.. Elikkä lähes koko ajan... ;) 4 Quote Link to comment
Paadre Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Pietari Perkinen ja Paadre, mikä nettiselain käytössä? Tanhiksen linkittämän ketjun keskustelu on käyty vanhan foorumisoftan aikana. Chromium Quote Link to comment
Pietari Perkinen Posted April 1, 2016 Author Share Posted April 1, 2016 Töissä joku IE, varmaan liian vanha versio. Kotona en ole juuri läppäriä avannut, kun kaiket päivät sitä tuijottelee töikseen... Joten en nyt muista tekeekö tätä myös kotona, pitää tsekata. Quote Link to comment
Recommended Posts