mikan Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Koska täällä siirrytään kesäaikaan vai katsoinko väärin volkkaripalstan kellonajan? t. Mika Quote Link to comment
Guest Raggare Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 käyttäjätiedot +3.00gmt on yksi ratkaisu Quote Link to comment
Sami Leskinen Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 käyttäjätiedot +3.00gmt on yksi ratkaisu digiboksille jouduin suorittamaan kyseisen operaation .. paskan möivät Quote Link to comment
mikan Posted March 30, 2006 Author Share Posted March 30, 2006 Että muutto itänaapuriin auttaisi... ;-) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Rajan takana kaikki on edistyksellistä. Jopa kello on tunnin edellä. Quote Link to comment
mikan Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 Paljonko kello on? Näyttäis hieman jätättävän... t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Eiks kukaan enää käytä rannekelloa? Joka helvetin foorumilla vinq kellonajasta, vaikka sen saa yleensä itse roffiilista käännettyä kohdalleen... Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Ohhoh linuksi on synkannu kellonsa sitten biossin kellosta joka oli perseellään. Kellon synkkaus atomikellosta lisätty taas. Puavo @ Sitefactory Quote Link to comment
mikan Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 Eiks kukaan enää käytä rannekelloa? Joka helvetin foorumilla vinq kellonajasta, vaikka sen saa yleensä itse roffiilista käännettyä kohdalleen... Ikävä käännellä sitä profiilista koko ajan. Ja toisekseen tuntui hieman oudolta vastata jonkun kirjoitukseen kun oma vastaus meni sitä aiemmaksi koska foorumin mukaan vastaus oli lähetetty aiemmin. t. Mika Quote Link to comment
joksa Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Ja toisekseen tuntui hieman oudolta vastata jonkun kirjoitukseen kun oma vastaus meni sitä aiemmaksi koska foorumin mukaan vastaus oli lähetetty aiemmin. Johtunee siitä, että servon kelloa siirretty postauksien välillä - muutoinhan menevät kronologiseen järjestykseen riippumatta siitä miten käyttäjä on valinnu kellonajan esitettävän. Quote Link to comment
mikan Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 Ja toisekseen tuntui hieman oudolta vastata jonkun kirjoitukseen kun oma vastaus meni sitä aiemmaksi koska foorumin mukaan vastaus oli lähetetty aiemmin. Johtunee siitä, että servon kelloa siirretty postauksien välillä - muutoinhan menevät kronologiseen järjestykseen riippumatta siitä miten käyttäjä on valinnu kellonajan esitettävän. Juuri sitä yritin tuossa ehkä hieman huonosti selittää. Eli vaikka kuinka olisin profiilista käännellyt, niin silti viestit olis mennyt väärään järjestykseen. t. Mika Quote Link to comment
mikan Posted March 31, 2008 Author Share Posted March 31, 2008 Diipadaapaduu...paljonko kello on? t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Vartin yli jotain.... :) Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 No voi vitura, mistäs tuo vanha kellonaika nyt tulee. Palvelimet on kyllä omat kellonsa säätäneet, tämän tarkastin jo aamusella. Liekö tietokantapalvelimessa sitten jostain syystä väärä aika, tsekkaan huomenna. Puavo / Sitefactory Quote Link to comment
-tipi- Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Että muutto itänaapuriin auttaisi... ;-) Muuta kerralla Kiinaan, keskushallinto ei välitä moisista kapitalistisen lännen hapatuksista, joten mitään 'Daylight saving timea' ei tunneta. Ja koko maassa on sama aika, vaikka leveydeltään ylettyy viidelle eri aikavyöhykkeelle... Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 testii, joo ei tunnu foorumi uskovan minua, vaikka kaikkien palvelinten ajat on oikein ja aikavyöhykkeet kohdallaan niin tunnin menee viestit pieleen. Taitaap mennä nyt jonkun muun foorumia paremmi tuntevan ylläpidon sumplittavaksi. Quote Link to comment
metake Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Hmm... käyttäjätiedot -> aikavyöhyke -> gmt +3h Näin mä sen olen tehnyt, ja mulla on kello ihan oikein, syksyllä taas gmt +2h Quote Link to comment
Recommended Posts