spege Posted September 29, 2018 Posted September 29, 2018 Varmaan joku on jo tehny? Olisko vinkkejä mitä pitäis ottaa huomioon? Turha tehdä samoja mokia uudestaan. Quote
Tanhis Posted September 29, 2018 Posted September 29, 2018 No ihan ekaksi jarru kannattaa ilmata letkujen vaihdon jälkeen. Hölmöön kysymykseen hölmö vastaus, eli onko jotain muuta mielessä. Vai miksi kyseinen kysymys tuli mieleen. Quote
JM Posted September 29, 2018 Posted September 29, 2018 Teetä riittävän pitkät että pääset lyhyistä putkenpätkistä eroon. Tyyliin edessä sylinteriltä sylinterille. Letku on halpaa liittimet maksaa. Quote
jaketech Posted September 29, 2018 Posted September 29, 2018 kilpuriin mittasin letkujen pituudet ja kävin tarvikeesta hakee letkut ja nipat/helmet. ite kasasin ne. mulla on purettavat liittimet ni ei tarvi ostaa ku uudet helmet ja letku jos menee letku rikki. Quote
spege Posted September 30, 2018 Author Posted September 30, 2018 (edited) Pariin prätkään oon vaihtanu kumiletkujen tilalle teräspunokset. Toivon että poljintuntuma muuttuis yhtä paljon. Ja Tanhis, esimerkiks toi JM kommentti on yks syy miks toin aprikointini julkiseks Edited September 30, 2018 by spege 1 Quote
mikan Posted September 30, 2018 Posted September 30, 2018 Itse tein letkut vuonna 2001 niin, että edessä pääsylinteriltä letkut suoraan jarrusatuloille. Takana puolestaan niin, että T-haarasta letkut suoraan molemmille takajarrusylintereille. Samat letkut on siellä edelleen. Niihin kohtiin missä letku menee metallikiinnikkeessä olevasta reiästä, laitoin teflonletkun päälle suojaksi kumiputkesta pätkän nippusiteellä. Ketjussa puhuttu teräspunosletkuista, mutta oletin tarkoitettavan teflonletkuja joissa on päällä teräspunos. t. Mika Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.