Urbantoy Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 (edited) nyt tarvis apua ku Valas telakalla Kaijaaniissa eikä pääse ite mittaileen.. paljon on mitta tippalistasta tippalistaan. jos joltain löytys mittanauha niin ois soppeli tieto.. KimmoH suapko apua vaikka Edited January 15, 2019 by Urbantoy Quote
Paadre Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 139cm. Mut yksin mittasin, että jos tarkan mitan haluat ni joku voisi tämän tarkemmin mitata. Quote
Urbantoy Posted January 15, 2019 Author Posted January 15, 2019 Danke Schön Paatre, suppilautatarjotin varmistui nyt.. Quote
Paadre Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 Onhan nyt suunnitelma sellainen, että pystyt tarvittaessa väliä säätämään? Ku edelleen mittasin yksin ton välin ja ne tippalistathan kaartuu tuulilasia kohden. Toi mun mitta on yritetty mitata ns. suoralta osuudelta. Quote
Urbantoy Posted January 15, 2019 Author Posted January 15, 2019 Valaan kattohan vähän kutistuu ylöspäin niinkuin tosta kuvasta näkyy.. noi mustat lipareet on Oregonissa väsätyt ja takimmaista pitää siirtää taaksepäin että laudat ei ole poikki het eka montusssa ku tontitettu joustaa miten joustaa.. Ja ku mä olen suurinpiirtein män niinkuin kaikessa muussakin niin ehkä thulet 135 max leveydessä männöö.. Quote
Paadre Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 Joo, eiköhän toi mun mittatarkkuus tuohon riitä. 1 Quote
Urbantoy Posted January 15, 2019 Author Posted January 15, 2019 Kiitos Paatre, kostan läskirivillä kesänaikana Quote
Paadre Posted January 15, 2019 Posted January 15, 2019 Eipä mitn. Ei tosta vaivaa ollu mut tommosta kostoa odotan kyllä vesi kielellä!😋 1 Quote
Urbantoy Posted January 15, 2019 Author Posted January 15, 2019 (edited) tulee sitten huollella kostoa, Skellessä meni 7kg ribs, 5kg hornet, samaa settiä höpsöhekan bileissä, ainut vain on ku lupaa ne väkertää mutta menee vanhasta muististä 😉 Edited January 15, 2019 by Urbantoy Quote
KimmoH Posted January 16, 2019 Posted January 16, 2019 Mä oon vähän myöhässä 😄 Tais mitat selvitä jo ? Quote
Paadre Posted January 16, 2019 Posted January 16, 2019 12 hours ago, Urbantoy said: tulee sitten huollella kostoa, Skellessä meni 7kg ribs, 5kg hornet, samaa settiä höpsöhekan bileissä, ainut vain on ku lupaa ne väkertää mutta menee vanhasta muististä 😉 Onko siis oletettavaa, että DWL:n perjantaiehtoona saattaa valua rasvaa suupielistä.🙄 1 Quote
Urbantoy Posted January 16, 2019 Author Posted January 16, 2019 2 hours ago, Paadre said: Onko siis oletettavaa, että DWL:n perjantaiehtoona saattaa valua rasvaa suupielistä.🙄 Kalenteriin merkattu mutta enpä enää julkisesti kailota sitä että ei uudestaan häpeällistä leimausmokaa käy että ei pääse, leima on kyllä voimassa DWLän aikaan, leimaus het juhlien jälkeen jos konttorille osaa ajaa.. mullakun nuo retket venyy, muut lähtee kottiin, mä kävelylle että hytti ei ole täynnä promilleja Quote
Kahviäijä Posted March 28, 2019 Posted March 28, 2019 paljon on palliksen sisäkaton pinta-ala? äänieristeitten hommaamista suunnittelen ni paljon kannattaa varata neliöitä jos palkit jättää peittämättä mutta tasaseen peltiin kiinnittää alubutyylin maton? ja siihen päälle sitten tämmönen: https://www.fanaticaudio.com/shop/vaimennus/muut-matot/stp-aeroflex-10/ Eihän tämmösten pitäis estää orkkis kattoverhoilun asennusta? Quote
DWL_Puavo Posted March 28, 2019 Posted March 28, 2019 Ei estä asennusta, butyylikumiarkkeja menee parikymmentä, riippuen miten tiheään asentaa. Katon sointi kyllä vaimenee hyvin butyylikumilla, mie en laittanut doppelin kattoon kiinni enää tuommoista aeroflexiä, mutta laitoin verhoilun yläpuolelle sitä perus-vaimennushuopaa jonkun verran. Quote
Recommended Posts