Jump to content

Öljynvaihton ruuvit ja mutterit


Guest TiA

Recommended Posts

Kyse oli öljyn vaihdosta ei sitä metalliverkkoa tarvi ehjässä moottorissa puhdistella kuin korkeintaan joka viides kerta öljynvaihdon yhteydessä... Uudemmissa koneissa ei kylläkään tehtaalta lähtiessä ole ollut öljynpoistoroppua keskellä niin joutuu joka kerta aukaisemaan koko pohjan. Muuttivat sen takia kun kukaan ei puhdistanut sitä sihtiä ikinä ja silti kestivät ajaa yhtä paljon kun nykyvolkkarin moottoritkin eli noin 100000km

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...