datsunhomer Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Älkää tilatko kyseisestä puljusta mitään! Itse tilasin atecun ja johtosarjan + triggeripyörän ja maksoin hölmö pankkisiirrolla paytrailin kautta.. Mitään ei tullut ja tilauksesta reilusti yli kuukausi aikaa. Soittoihin tai sähköposteihin ei vastata ollenkaan.. Kuluttajasuojaan oltu yhteydessä ja valitus tehty. Oli joku muukin ilmoitus kyseisestä puljusta tehty kuluttajansuojaan.. Quote Link to comment
mikko k Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Mitäs paytrailistä sanottiin? Quote Link to comment
Jooo Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Siellä mennyt vuosi sitten omistajien sukset ristiin ja tietääkseni molemmat jatkavat omia polkujaan. Nähtävästi tämä autotunen polku ei ole kestävällä pohjalla.... Quote Link to comment
datsunhomer Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 19 hours ago, mikko k said: Mitäs paytrailistä sanottiin? Paytrailista käskettiin ottamaan yhteyttä myyjään. Myyjä palauttaisi rahat jos olisi rehellinen. Quote Link to comment
datsunhomer Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 18 hours ago, Jooo said: Siellä mennyt vuosi sitten omistajien sukset ristiin ja tietääkseni molemmat jatkavat omia polkujaan. Nähtävästi tämä autotunen polku ei ole kestävällä pohjalla.... Joo tämä toinen entinen omistaja on rehti kaveri ja pyörittää ruuvauspaja nimistä yritystä nykyään. Sitä kautta sitten sainkin maxxecun. 1 Quote Link to comment
mikko k Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 4 minutes ago, datsunhomer said: Paytrailista käskettiin ottamaan yhteyttä myyjään. Myyjä palauttaisi rahat jos olisi rehellinen. Okei, ei siis mitään iloa heistä. Quote Link to comment
datsunhomer Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 Sen tässä oppi kalliilla tavalla, että mitään ei kannata ostaa pankkikortilla verkkokaupasta. Aina syytä ottaa klarna tai luottokortilla maksaa.. 1 1 Quote Link to comment
mikan Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Paypal on toiminut mulla hyvin. Kerran kun ei muutamaan kuukauteen tavaraa tullut Kiinasta, niin laitoin sinne reklamaation. Hetken päästä se oli käsitelty ja rahat palautettu. Quote Link to comment
Lasse Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Maxxecut kannattaa tilata #parasecukauppa eli TTspeed.fi. Tavara tulee 100% varmuudella ja ohjeet ja neuvot saa kaupan päälle. Firmalla on osaamista alalta ja asiakkaina mm. Suomen eturivin drifting-kuskit. Quote Link to comment
JaniM Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Tässä viime päivinä tullut monta kyselyä kyseisestä yritystä koskevista tilauksista yms. Selvennykseksi vielä että itse en ole ollut osakkaana ja missään tekemisissä AutoTunen kanssa vuoteen. Nimeni ja yhteystietoni näköjään löytyy vielä joiltain virallisilta sivuilta? Olen jatkanut omia polkujani omalla yritykselläni RuuvausPaja ja Autotunen jatkaja omia polkujaan vuoden verran. Jani Miikkulainen RuuvausPaja 6 Quote Link to comment
datsunhomer Posted May 19, 2022 Author Share Posted May 19, 2022 No loppujen lopuksi onneksi sain kuitenkin rahat takaisin, kun myyjä otti yhteyttä ja kertoi olleensa sairaslomalla ja jäänyt sähköpostit ym. lukematta.. Kuitenkin oli viimeinen tilaus tästä puljusta.. Quote Link to comment
mikko k Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 1 hour ago, datsunhomer said: No loppujen lopuksi onneksi sain kuitenkin rahat takaisin, kun myyjä otti yhteyttä ja kertoi olleensa sairaslomalla ja jäänyt sähköpostit ym. lukematta.. Kuitenkin oli viimeinen tilaus tästä puljusta.. Käyhän se selityksestä tuokin.. Kyllä esim. mulla luuri on auki ellen nuku, olin sitte töissä, lomalla tai sairaana. Ja meilit tarkastellaan aika-ajoin. Ja kaikenmaailman paperihommat, kirjanpito, yms. pitää hoitaa vaikka olis kuinka kipeä.. Quote Link to comment
dolledollson Posted February 6, 2023 Share Posted February 6, 2023 Mulla sama juttu, tilasin atsparkin lokakuussa ja ei oo näkyny mitään eikä suostu vastaamaan sähköpostiin tai puhelimeen... paytrailistakaan ei saanu mitään apuu... Quote Link to comment
Recommended Posts