mikan Posted October 30, 2022 Posted October 30, 2022 Pitäis teettää projektiin alumiinista hihnapyörä, että sais triggeripyörän kiinni. Onko tietoa paikasta missä onnistuisi ja kokemusta hinnasta? Quote
DOODAH Posted October 31, 2022 Posted October 31, 2022 Kuplaan vai? Jos valmis setti kelpaa, niin mulla ainakin jo joku pyörä ja siinä triggeripyörä pultilla kii Quote
mikan Posted October 31, 2022 Author Posted October 31, 2022 Ei kuplaan, vaan johonkin sellaiseen missä on nestettä moottorissa. 😳 Kuplassa mulla on jo triggeripyörä, koska on megasquirt. Quote
tolvana Posted October 31, 2022 Posted October 31, 2022 Kysäseppä ruuvauspajan miikkulaiselta, voipi varmaan auttaa. 1 Quote
mikan Posted November 1, 2022 Author Posted November 1, 2022 Tänks! Olinkin ihan unohtanut Ruuvauspaja. Dementia? Quote
mikan Posted November 3, 2022 Author Posted November 3, 2022 Tekijä taisi löytyä. Kaveri oli käynyt tutulla sorvarilla, joka teki sillekin vauhtipyörän. Ilmeisesti jotain merialumiinia on joku jööti sorvarilla. Quote
mikko k Posted November 3, 2022 Posted November 3, 2022 ”Merialumiini” on normaalia AlMg3 seostettua alumiinia. Sinänsä ihan ok materiaaliksi. 2 Quote
mikan Posted November 4, 2022 Author Posted November 4, 2022 Mulla olikin itsellä hihnapyörää varten aikoinaan ostettu alumiinimötikkä. Ei mitään tietoa millaista seosta se on, mutta sen sisältä on tarkoitus hihnapyörä "löytää". Osat ja hienon piirustuksen (ihan itse ruutupaperille) vein tänään sorvarille. Ehkä parin kolmen viikon päästä on hihnapyörä hypisteltävänä. Sitten voi tehdä HALL-anturille kiinnikkeen ja katsoa triggerikiekon paikan. Alexilta aikoinaan tuli triggeripyörä ja se tulee kolmella 6mm pultilla hihnapyörään kiinni. Kaveri mittaili, että triggerin hampaat ei ole ihan suorat, mutta mielestäni siitä ei ole haittaa. Kyllä se anturi huomaa onko kyseessä hammas vai välissä oleva kolo. 🙂 Quote
Recommended Posts