Jump to content

Mitkä suuttimet?


Recommended Posts

Moro, pöydällä on rempattu 1600 moottori, siinä on empin 110 nokka ja kansista kanavat siistitty, muuten moottori on vakio. Meininki on laittaa siihen empin 34 nurkkakaasarit. Osaisko joku neuvoa minkä kokoisilla suuttimilla kannataia lähteä kokeilemaan ja säätelemään?

Link to comment
21 hours ago, metake said:

Kannattaa lähteä niillä jotka on kaasareissa valmiina. Tyhjäkäynti suuttimia joudut todennäköisesti vähän pienentämään.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

Tänjks, kokeillaan niillä. Eräs kaveri tosin suositteli vaihtamaan empin suuttimet dellon suuttimiin, hänen mukaan empi suuttimet ei olisi niin tasalaatuisia kuin dellon suuttimet. Onko jollain vastaavia kokemuksia?

Link to comment
Tänjks, kokeillaan niillä. Eräs kaveri tosin suositteli vaihtamaan empin suuttimet dellon suuttimiin, hänen mukaan empi suuttimet ei olisi niin tasalaatuisia kuin dellon suuttimet. Onko jollain vastaavia kokemuksia?
Jotenkin en usko että dellorton suuttimet sopisi noihin kaasareihin, kun kaasarit on weberin kopiot. Mulla oli samat kaasarit ajossa ja toimi ihan hyvin alkuperäisillä suuttimilla, mutta tyhjäkäyntisuuttimet vaihdoin 45:iin. Ja kone oli vakio 1600.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment

Mulla on samankaltainen kone kuplassa. Muuten vakio 1600 paitsi nokka Engle w110, Empi EPC34 - suuttimet weber ilma 155, pää 135, tyhjäkäynti vakio. Vakio pakoputkella/sarjalla minusta alavääntö oli jotenkin huono, joten vaihdoin 38mm putkilla olevan käärmeenpesän yhdellä vaimentimella, nyt on minusta OK (neljä kesää ajettu tällä kombolla).

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...