Jump to content

Kilometrien muistimittari


Recommended Posts

Onko jollekin jäänyt laatikkoon pohjalle pyörimään magneetilla varustettu km-mittari, jota pidettiin kojelaudassa?  Siihen pystyi sormella pyörittämään km-lukeman muistiin seuraavaa öljynvaihtoa/tankkausta varten.

Link to comment

Mä huutelin varmaan vuosia tuollaissa kiekkorippii, joita 70..80 luvulla oli koetauluissa ,,en sellaista mistään löytänyt, siis etsin mun mopoon sellaista. Kerran ajellessa sain kuningasidean..NUMEROLUKKO..no mulla on ollut nyt varmaan puolvuosikymmntä mopon tankin yhteydessä kiinnitetty tavan numerolukko johon laitan tankkauskilometrit ylös.

  • Like 1
Link to comment
1 hour ago, ovaaliheppu said:

kleinanzeigen.de löytyy sillontällön tarjolla, alkaen 5-10€, sieltä parikin ostanut. Vanhimmissa hinnat maailman markinatasoa tosin

Millä hakusanalla tuo saksalaiselta sivulta löytyy?

Link to comment

Esim.

Gerade bei #Kleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/oelwechsel-magnet-km-kilometer-zaehler-oldtimer-vw-kaefer-bus-bmw/2056992488-223-2914?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

 

 

 

Noita on miljoonaa sorttia, tälläsiä "loppupään" yksilöitä saa edukkaasti. olikohan luokkaa 12-15€ posteineen kotiin

kmmitsku.jpg

Edited by ovaaliheppu
Link to comment

Ihan komea hinta näköjään. tässä vuosi tai pari taaksepäin oli joku olikos se joku

Italian tai Ranskanautojen Harrastekauppa jossa tommonen maksoi alle 20€.

En kyllä enää millään löytänyt eli lienee lopettanut. jos joku avarakatseinen nettiguru

löytää niin vinkkiä kehiin niin sa aikamoisen säästön

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...