Jump to content

suuri keiteleen kone äänestys


pidän keiteleen koneen internet käyttäytymistä fiksuna ja asiallisena  

80 members have voted

  1. 1. pidän keiteleen koneen internet käyttäytymistä fiksuna ja asiallisena

    • kyllä
      15
    • en
      65


Recommended Posts

25 minutes ago, Juuse said:

Ja varmaan on asianosaisilta/perikunnalta kysytty lupa nimien julkaisuun?

Millä mallilla se asiakastietojen säilytys mahtaa yleensäkään olla... Se on pulju kiinni kun tarkastaja käy ja toteaa että retuperällä ja sakot päälle.

Varmaan joku saudi prinssikin ostellu alakerran tyhjäksi...

Kiitos taas ilmoituksen ylös nostamisesta..... saadaan taas edullista mainosta.

Link to comment
3 minutes ago, Maasturi said:

Kiitos taas ilmoituksen ylös nostamisesta..... saadaan taas edullista mainosta.

Kyllä sut pitäs potkia täältä pois.. HOX Modet, Pepe, Metake + muut.. Kokoajan mennään rajojen yli eikä mitään sääntöjä noudateta

Link to comment
15 minutes ago, Urbantoy said:

Kyllä sut pitäs potkia täältä pois.. HOX Modet, Pepe, Metake + muut.. Kokoajan mennään rajojen yli eikä mitään sääntöjä noudateta

Kuka ja ketkä on täällä sääntöjä rikkoneet ? ? Tässäkään ketjussa en ole mainostanut yhtään mitään, olen kehunut vain ja ainoastaan heitä jotka ovat tuon mainostamisen ovat aloittaneet ja  suorittaneet. Toiseksi... ehkä sinun kannattaisi siirtyä peilin ääreen ja miettiä miten olet täällä minua mustamaalannut sekä herjannut. 

Link to comment
3 minutes ago, Maasturi said:

Kuka ja ketkä on täällä sääntöjä rikkoneet ? ? Tässäkään ketjussa en ole mainostanut yhtään mitään, olen kehunut vain ja ainoastaan heitä jotka ovat tuon mainostamisen ovat aloittaneet ja  suorittaneet. Toiseksi... ehkä sinun kannattaisi siirtyä peilin ääreen ja miettiä miten olet täällä minua mustamaalannut sekä herjannut. 

Vittu sä olet edelleen sekasin, et yhtään muista mitä paskaa olet laittanut mulle ja uhkaillut.. Sen takia mä laitan sulle aina vastapalloon niin pitkään ku sä täällä sekoilet.. 
Se on ihan varma.. Tuommoselle BunkkeriRotalle mä en alistu.. Vaikka kuinka olet uhkaillut.. Ja kaikki uhkailut on tallessa.. että sitä et voi kiistää mitenkään.. 
Saatanan sekopää.. Keskity siihen tappiota tekevään firmaan eläkä enempää tee hallaan sille tappiolliselle firmalle.. Käsittämätön yrittäjä.. Ei voi ku ihmetellä..

Link to comment
On 3/6/2024 at 8:50 AM, mikan said:

Vaikea osallistua äänestykseen, kun en tiedä miten tuo keiteleen kone käyttäytyy internetissä. Ainakaan täällä volkkaripalstalla ei taida olla tunnusta. 😆

Se kirjoittelee enimmäkseen nimimerkillä maasturi, lienee muitakin. Useimmin puhuu sinisistä venttiilijousista. 

  • Like 1
Link to comment
On 3/5/2024 at 3:55 PM, Maasturi said:

Hyvinkään Jokamies SM 2019 myyntipaikka maksoi 500 euroa joka on kuulemma maksettu täysimääräisesti. Onhan se vaikea maksaa Volkkaripalstalla kun useista pyynnöistä huolimatta kyseinen yritys ei ole koskaan saanut lupaa päästä maksamaan yrityspalstalle...eikä kuulemma pääse nytkään. Ps. mutta nythän " Aatos Happonen" ex. "Kalevi Räsänen" hoitaa ilmaisen mainonnan.

Yrityspalstalle ei pääse enää nykyisin kukaan muukaan yritys....siinä mielessä päätös on kerrankin tasapuolista.

Link to comment
5 hours ago, Maasturi said:

Yrityspalstalle ei pääse enää nykyisin kukaan muukaan yritys....siinä mielessä päätös on kerrankin tasapuolista.

Edelleen kysyn ootko miettinyt miks sulle ei niitä yrityspalstatunnareita edes rahasta annettu koskaan? Oisko kummiskin sinusta kiinni?

Link to comment

Äänestystulos tulos on selkeä, melkein sama kuin on ItäRajan toisella puolella
Idässä on mikä on tulos eikä minkäänlaista tutkintaa, teatteria.. 
Tulokseen on tyytyminen molemmilla puolilla rajaa, valitettavasti varsinkin Idässä..  
Mutta Maasturi väittäää tämänkin äänestyksen väärennytyksi Modejen toimesta.. Sähköisen äänestyksen ilo

Edited by Urbantoy
  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...