KimmoH Posted May 22 Posted May 22 Mahtaakohan tätä EMPI:n stingeriin sopivaa laippaa löytyä mistään irtotavarana ? Marteliukselta löytyi yksi "lähelle" mutta vaatisi sopittämistä joten mielellään hommaisin just eikä melkein sopivan. Olikos näitä stingerin laippoja muuten olemassa kahta eri kokoa ja kumpi tai mikä mahtaa olla pieni ja mikä iso ? Quote
ovaaliheppu Posted May 22 Posted May 22 Mulla vois olla jotain kokoja, kurkkaan kun pääsen kotiin 1 Quote
ovaaliheppu Posted May 22 Posted May 22 Paksuus 8mm, reikä 51mm, laipan reikien väli 65mm. On M8 kierteellä ja 8.5mm vapaalla reiällä Quote
Maasturi Posted May 22 Posted May 22 Keiteleen Koneesta voi ostaa laippoja, isolle ja pienelle putkelle 4 euroa / kpl. ja tiivisteet löytyy myös. Quote
KimmoH Posted May 22 Author Posted May 22 Tarkemmin kun tätä mittailin, niin väittäisin että tässä mun stingerissä pulttijako on 60mm. Tuo Marterliukselta ostamani laippa on meinaan 65mm jaolla ja se ei oikein passaa. Mikäs Keiteleenkoneen laipoissa on pulttijako ? Quote
Maasturi Posted May 22 Posted May 22 (edited) 60 mm. kuten Empin laipoissa on. samoin kuin työntömitta kuvassa. Edited May 22 by Maasturi 1 Quote
metake Posted May 22 Posted May 22 CSP:llä on hyvä valikoima laippoja. Yhtä laippaa tosin tuskin kannattaa sieltä lähteä tilailemaan, mutta jos samalla jotain muuta..https://www.csp-shop.com/en/exhaust-heating/universal-exhaust-parts/flanges/Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
Maasturi Posted May 22 Posted May 22 7 euroa - 4 euroa = säästöä Keiteleen Koneesta 3 euroa = melko monta % Quote
ovaaliheppu Posted May 23 Posted May 23 (edited) Saathan toki viilattua marteliuksen laipasta reiät sivuun sopivaks jos muuten koko istuu. Osa käsillä - viila hyllyssä - 10min päästä laippa valmis Edited May 23 by ovaaliheppu Quote
Recommended Posts