KimmoH Posted yesterday at 06:06 AM Posted yesterday at 06:06 AM Mitäpä tehdä tälle ? Tuossa uuden pääsylkän päällä on tuollainen pultilla blokattu reikä. Näyttää tihkuvan jarrunestetta vaikka on mielestäni piukasti kiinni. Quote
KimmoH Posted yesterday at 06:37 AM Author Posted yesterday at 06:37 AM (edited) Ilmeisesti tuo tulppa on oheisen kuvan mukainen ? En vielä tuota paikallaan olevaa ehtinyt käyttämään irti kun sitten on jokapaikka taas nesteessä. Mahtaakohan näitä saada mistään kivijalasta vai pitääkö lähteä tilailemaan maailmalta ? Edited yesterday at 06:37 AM by KimmoH Quote
KimmoH Posted yesterday at 06:54 AM Author Posted yesterday at 06:54 AM No tätä itsekkin mietin mutta arvoin että kehtaako tuonne mitään kierretiivisteitä työntää. Kokeilin nyt vielä ensi hätään isompaa työkalua ja menihän se vielä piukempaan. Katsotaan auttoiko voiman lisääminen 😅 Quote
hanski. Posted yesterday at 07:23 AM Posted yesterday at 07:23 AM Olikos tämä se ruuvi, kun lukitsee tuon etupiiriin mäntä paketin pysymään paikoillaan? Quote
KimmoH Posted yesterday at 08:44 AM Author Posted yesterday at 08:44 AM (edited) eli tuo onkin rajoitin ruuvi. Tuohon siis uskaltaisi laittaa kierretiivistettäkin jos ei muuten nyt tiivisty. EDIT: rajoitinruuvihan tuo tosiaan oli. Käytin auki ja siinä oli kupariprikka tiivisteenä, eikä se näköjään sellaisenaan pidä. Laitoin nyt kokeeksi hytikkalukitetta kierteisiin ja seurataan alkaako pitämään vai täytyykö laskea nesteet pois ja aloittaa putsaamalla osat. Edited yesterday at 09:09 AM by KimmoH Quote
hanski. Posted yesterday at 10:55 AM Posted yesterday at 10:55 AM Niin tämä oli aivan uusi sylinteri? Ilmeisesti on.. Et varmaan huomannut testata, miten kiristyy ilman tuota tiivisteprikkaa? Että jääkö tuo ruuvi kantamaan niin paljon, ettei tiivistys ole edes mahdollista? Quote
metake Posted 19 hours ago Posted 19 hours ago Niin tämä oli aivan uusi sylinteri? Ilmeisesti on.. Et varmaan huomannut testata, miten kiristyy ilman tuota tiivisteprikkaa? Että jääkö tuo ruuvi kantamaan niin paljon, ettei tiivistys ole edes mahdollista? Ei se voi jäädä kantamaan, tai voi mutta sitten jarrusylkkä menee jumiin. Paitsi tietysti jos kierre on vajaa..Minkä merkkinen sylinteri? Ei taida olla ATE? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
KimmoH Posted 10 hours ago Author Posted 10 hours ago (edited) Uusi pääsylkkä, pari vuotta sitten tällaisen tilasin hyllyyn odottamaan ja toissapäivänä ekan kerran vasta jarrunesteet autoon laitoin. Toi nettikaupan kuvassa oleva sylinteri on sitten erilainen kun ei tuossa kuvassa edes tuota kyseistä pulttia ole. Mutta näyttäisi siltä että vuoto loppui kun eilen käytin pultin irti ja sipaisin kierteisiin hytikkalukitetta ja tökkäsin takaisin paikoilleen. Edited 7 hours ago by KimmoH Quote
hanski. Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago (edited) Tuota kierrettä juuri tarkoitin. Nykyään tuntuu suurin vaikeus olevan löytää hyvä, laadukas ja oikein tehty Varaosa. Tarjontaa on todella paljon ja enää ei voi olettaa automaattisesti , että uusi osa on aina varmasti toimiva ja hyvä. Mutta jos tämä korjaantui kiristämällä, hyvä niin. Edit esim pääsylinterin tiiviste kumi voi olla ihan uudessa osassa väärinpäin ja paine karkaa heti läpi, tämäkin nähty. Edited 9 hours ago by hanski. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.