Jump to content

Scandinavian Cal-look & Classic 7-10.8.2025


Recommended Posts

Posted
7 minutes ago, Kurre said:

.....helikopterilla maasturin kanssa  🤪

Se kopteri on varmaan pitkässä huollossa tai jeesusmutteri murtunut kun ei se mantorppiinkaan tullut.

  • Haha 3
  • 2 weeks later...
Posted

Mites scc aikataulullisesti menee, eli minä päivinä kannattaa olla paikalla. 

Posted

Varmaan joka päivä kannattais olla paikalla, mutta torstaina alkanee porukkaa valumaan paikalle tekemään leirejään. Luultavasti kisailijoita menee kans torstaina kun ajaa saa jo perjantaina. Aiemmin kun on ajettu lau-sun niin olen vaihtelevasti ollut paikanpäällä per illalla tai lau aamusella, miten lennot on sitten sattuneet kohdilleen. Poistunut oon sunnuntaina tai maanantaina aamulennoilla, riippuen muista menoista.

 

Yleensä ajelut on alkanu noin klo 10-12 keleistä riippuen. Jos haluaa nähdä ”kaiken” niin perjantaina aamusta kannattaa olla paikalla.

  • 2 weeks later...
Posted

Taitaa jäädä välistä, alkoi näyttämään tuo lentäminen ilman tukikohtaa mestoilla vähän rajoittavalta. Jos oikein alkaa ensiviikolla nyppimään niin sitten finnlinesillä yli ja ajelee mestoille.

Posted

Kun mä oon menny lentämällä niin samantien oon aina varannu vuokra-auton ja hotellin. Hotelleja on kyllä runsaasti kentän lähellä. Sillai ei ole rajoitteita. Ja voi ajella vaikka Osloon jos huvittaa. Ja samoin pääsee vuokra-autolla läheiseen Jessheimiin vaikka kauppaan tai ravintolaan syömään.

  • 2 weeks later...
Posted

Tämä oli jälleen kerran onnistunut tapahtuma. Hyvä sää, rento meininki ja rata loistavassa kunnossa. Magnus Lundgren Ruotsista ajoi vaparien maailman ennätyksen (kuulutuksen mukaan) 9.86/218, toinen aiempi veto 9.93/217. Skinnen volsulla vedettiin mm. 8.2s aika. Myös muita henk.koht ennätyksiä ajettiin. Täälläkin kannatti olla paikalla mahdollisimman ajoissa. Reisingissä autoja välillä särkyy niin voi olla että joku ottaa vain yhden lähdön ja kalusto trailerille. Johan Dryselius oli testaamassa 1600cc turbo challenge New Beetleä viime vuoden kaiteeseen ajon jälkeen. Kertoi että modifiointien jälkeen auto on nyt parempi kuin aiemmin. Kolmannella testivedolla 9.66/200+, nopeus jolla meni viimeksi kaiteeseen.. Tässä lähdössä vain 2,2bar ahtopainetta aiemman 2,8 barin sijaan.. Kävi kuitenkin niin että ykkössylinteri puhalsi paineen ulos kannen ja putken välistä, joten ajot oli siinä. 1600cc Challenge on haaste ympäri maailmaa ajaville kuskeille. Idean pääpiirre on 1600cc ilmajäähykone ja vakiot kannet 35,5/32mm venoilla, vaparina tai ahdettuna. Fasessa lisää: 1600cc Challenge. Tässä vain pari esimerkkiä, paljon muutakin siellä oli. Varmaan taas jonain vuonna paikanpäälle..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...