nikke911 Posted Tuesday at 05:20 PM Posted Tuesday at 05:20 PM Mitä painaa väliseinä varapyöräkoteloineen? Quote
portu Posted Tuesday at 09:08 PM Posted Tuesday at 09:08 PM Ei täsmä tietoa, mut tuskin paljoa päälle 10kg. Ihan maks 20kg. Joskus joku purkupala ollut käsissä. Eli ei kevennä junista kovin paljoa🤔 Toki jos lähdetään paljonkin eteenpäin purkamaan niin tilanne saattaa muuttua enemmän. Quote
Tanhis Posted Tuesday at 09:30 PM Posted Tuesday at 09:30 PM Bussimalli vähän enemmän kun siinä se lirpake päällä. Ja voisi kuvitella että jos tarkkaa painoa havittelee niin vuosimallikin saattaa vähän vaikuttaa. Quote
nikke911 Posted yesterday at 04:00 PM Author Posted yesterday at 04:00 PM 18 hours ago, portu said: Ei täsmä tietoa, mut tuskin paljoa päälle 10kg. Ihan maks 20kg. Joskus joku purkupala ollut käsissä. Eli ei kevennä junista kovin paljoa🤔 Toki jos lähdetään paljonkin eteenpäin purkamaan niin tilanne saattaa muuttua enemmän. Tästä autosta kun saa kilonkin jostain,se on jo paljon puhumattakaan 4-5 kilosta jotka tuosta tippuis jos tekisi alumiinista Quote
portu Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago 4 hours ago, nikke911 said: Tästä autosta kun saa kilonkin jostain,se on jo paljon puhumattakaan 4-5 kilosta jotka tuosta tippuis jos tekisi alumiinista No sitten kyllä alumiini kannattaa laittaa, varmasti kevyempi sillä. Samalla tekee ilman sitä vararenkaan syvennystä. Hitsaus voi olla sitten hiukan ongelmallinen vai olisko jopa pultattava?? Quote
Kharon Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago 14 hours ago, portu said: No sitten kyllä alumiini kannattaa laittaa, varmasti kevyempi sillä. Samalla tekee ilman sitä vararenkaan syvennystä. Hitsaus voi olla sitten hiukan ongelmallinen vai olisko jopa pultattava?? Niittaamalla vaan. Toimii lentokoneissa niin miksipä ei sitten autossakin. Toki niittirivi jää näkyviin, mutta tässä kohdassa ei liene suuri haitta. Alumiini-teräs -liitos on hiukan hankala noin muuten. Quote
nikke911 Posted 2 hours ago Author Posted 2 hours ago Pienin ongelma on se liittäminen,kyllä se liimaamalla on paras. Ei synny kontaktipintaa pellin ja alumiinin välille kun liima eristää. Suurin ongelma on tehdä siisti uusi kun on vähän ylimääräistä tavaraa kuten turvakaaret ja nostettu etulattia. Sais kuitenkin olla alkuperäisen näköinen ilman varapyöräkoteloa. Mutta luulen että tiedän kuka tämän saa tehdä.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.